The Body Shop we Wroclawiu

11. Data: 2007-11-07 17:20:29

Temat: Re: The Body Shop we Wroclawiu
Od: "Halina Eisner" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:fgson6$nfg$1@achot.icm.edu.pl...
> Jolanta Pers napisał
>
> Czy zdradzisz mi gdzie? Bo ja po otwarciu GKrakowskiej stracilam
> nadzieje...

Kappahla mamy w miejscu na wpół wymarłym po otwarciu GKr, czyli w Plazie.

H.

12. Data: 2007-11-08 10:58:32

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Halina Eisner <h...@w...gazeta.pl> napisał(a):

> Kappahla mamy w miejscu na wpół wymarłym po otwarciu GKr, czyli w Plazie.

Mogliby choć bon zakupowy odpalić w podzięce za darmowy konsulting:

(Czekam jeszcze na The Body Shop i Marks&Spencer.)

--
JoP

13. Data: 2007-11-08 11:46:22

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Jolanta Pers*. Seriously? Seriously.

> (Czekam jeszcze na The Body Shop i Marks&Spencer.)

Ze zrodel zblizonych - kolejny M&S ma byc wlasnie w Krakowie. Innych miast
nie biora pod uwage.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

14. Data: 2007-11-08 12:03:28

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia pisze:
> McDreamy or McSteamy? *Jolanta Pers*. Seriously? Seriously.

> Ze zrodel zblizonych - kolejny M&S ma byc wlasnie w Krakowie. Innych miast
> nie biora pod uwage.

nie cieszcie się za bardzo. polski M&S to nędzne wybierki z
brytyjskiego. naprawdę szkoda, że internetowy M&S nie chce
wysyłać za granicę.

-- kasica

15. Data: 2007-11-08 12:05:05

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Katarzyna Kulpa*. Seriously? Seriously.

> nie cieszcie się za bardzo. polski M&S to nędzne wybierki z
> brytyjskiego. naprawdę szkoda, A 1/4 e internetowy M&S nie chce
> wysyA‚ać za granicę.

Ja to w MS i tak głownie jedzenie.

(i wcale nie jestem uzależniona od suszonych truskawek w plasterkach,
prawda)

16. Data: 2007-11-08 12:25:11

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> nie cieszcie się za bardzo. polski M&S to nędzne wybierki z
> brytyjskiego. naprawdę szkoda, że internetowy M&S nie chce
> wysyłać za granicę.

Wiemy, wiemy, nawet na takim zadupiu wszechświata jak Rodos było w ich
sklepie 10 x tyle i fajniejsze, ale mimo to chciałabym ich mieć w
bezpośrednim zasięgu. Najfajniejsze dżinsy ze wszystkich posiadanych
(nieprzebranych, jeśli chodzi o ilość) mam od nich, kupione w Warszawie.

--
JoP

17. Data: 2007-11-08 18:19:03

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia pisze:

> (i wcale nie jestem uzależniona od suszonych truskawek w plasterkach,
> prawda)

wow. znakiem tego, dawno nie byłam w dziale jedzeniowym :)
a moze Marmite jest?

-- kasica

18. Data: 2007-11-08 18:52:41

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Katarzyna Kulpa*. Seriously? Seriously.

> wow. znakiem tego, dawno nie byłam w dziale jedzeniowym :)

Truskawki te są w musli truskawkowo-migdałowym. Konsumujemy - truskawki
osobno, bo duze i łatwo wybrać; a musli z migdałami później, bo przecież
nie wyrzucę ;)

> a moze Marmite jest?

Niestety nadal nie widziałam.

19. Data: 2007-11-08 23:41:46

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia pisze:
> [...]
>
> Truskawki te są w musli truskawkowo-migdałowym. Konsumujemy - truskawki
> osobno, bo duze i łatwo wybrać; a musli z migdałami później, bo przecież

nie mogę migdałów :( ale rozumiem, ze te musli różne są, może się
znajdzie jakieś czysto zbożowo-owocowe.

> Niestety nadal nie widziałam.

bu. co prawda jakoś nam się udaje kupić, ale takie stabilne
źródło jak Marks i Spencer byłoby lepsze.

-- kasica, uzależoniona (witaminy z grupy B są bardzo zdrowe na skórę,
jakby co ;))

20. Data: 2007-11-09 09:11:28

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Katarzyna Kulpa*. Seriously? Seriously.

> nie mogę migdałów :( ale rozumiem, ze te musli różne są, może się
> znajdzie jakieś czysto zbożowo-owocowe.

Są różne. Ale nie wiem czy inne ma te truskawki.

> bu. co prawda jakoś nam się udaje kupić, ale takie stabilne
> źródło jak Marks i Spencer byłoby lepsze.

Gdzie sie udaje? Namiary, kontakty, plis :)

--
Lia

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

Gdzie w Warszawie - 65E?
olejki na cellulit
Triumph - koniec legendy.
jaki depilator?