Therma Pro na schudnięcie

1. Data: 2003-06-04 21:21:38

Temat: Therma Pro na schudnięcie
Od: "Gocha" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich..
Chciałam zapytać o opinię na tmat specyfiku Therma Pro..
Podobno podwyzsza on temperature ciała i powoduje szybsze spalanie tkanki
tluszczowej, pobudza i łagodzi uczucie łaknienia i zmęczenia..
Jakie są skutki uboczne, czy występuje tu efekt joja po zaprzestaniu
stosowania i jakie są przeciwskazania w stosowaniu takiego leku?
Dziekuję za odpowiedzi,
Pozdrawiam,
Ola

2. Data: 2003-06-05 07:31:35

Temat: Re: Therma Pro na schudnięcie
Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bblnsv$hum$1@news.onet.pl tako rzecze Gocha

> Chciałam zapytać o opinię na tmat specyfiku Therma Pro..
> Podobno podwyzsza on temperature ciała i powoduje szybsze spalanie
> tkanki tluszczowej, pobudza i łagodzi uczucie łaknienia i
> zmęczenia..
Qrcze, chyba zaczne polecać nowy rewelacyjny sposób na schudnięcie.
Wejść to wanny z chłodną wodą. Woda ma 4 razy większą pojemność cieplną
od powietrza, 25 razy większe przewodnictwo cieplne. Organizm, żeby
utrzymać temperaturę musi spalać tłuszczyk. Chudniesz bez wysiłku itd.
Jeszcze tylko to podlać marketingowym bełkotem, kolorowa broszurka i
czekam na kasę.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

3. Data: 2003-06-05 07:52:52

Od: "izyrajder" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Gocha" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Jakie są skutki uboczne, czy występuje tu efekt joja po zaprzestaniu
> stosowania i jakie są przeciwskazania w stosowaniu takiego leku?

jezeli nie jestes bardzo gruba, wtedy leczenie i dieta (i cwiczenia)
a jak ci zalegaja faldki tluszczu i masz grubawe nogi. z ktorych
nie jestes zadowolona to wez sie za sport:
-biegac (skakanka w duzych ilosciach niesamowice ujedrnia cialo)
-rower
- dla relaksu plywac - samo plywanie jak nie masz zaciecia
i plywasz srednio nic nie da - poza dobrym samopoczuciem
-jedz normalnie
-gimnastyke traktuj jak mycie zebow
NIE MA zadnych specyfikow ktore powoduja ze chudniesz
mozna uzywac wielu suplementow
i przede wszystkim diete "zryj polowe" i "jedz z glowa"
i nie oczekuj efektow za miesiac czy nawet pol roku ...
ja uprawiam sport od lat 15
mozna spac lekko przykrytym w chlodnym pokoju - dobrze dziala
jako jakis tam dodatek do sportu ...
zapomnij o pierdolach co wypisujesz powyzej

4. Data: 2003-06-05 12:23:20

Od: "Doxent" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> od powietrza, 25 razy większe przewodnictwo cieplne. Organizm, żeby
> utrzymać temperaturę musi spalać tłuszczyk. Chudniesz bez wysiłku itd.

w druga strone podobnie z reszta. W saunie tez sie niezle chudnie i to
jeszcze szybciej.

5. Data: 2003-06-05 13:21:32

Od: "adik" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izyrajder" <i...@p...fm> napisał w wiadomości

> "Gocha" <a...@p...onet.pl> wrote in message

moze napisale za ostro - przepraszam
ale w tej mojej stosowanej recepturze nie ma efektow "jojo"
i jest skuteczna na cale zycie
gwarancja - 100 % jak zdrowie pozwoli i CHECI
sa duze
izi

6. Data: 2003-06-06 07:51:43

Od: "repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

\Użytkownik "izyrajder" <i...@p...fm> napisał w wiadomości >

> "Gocha" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> >

> NIE MA zadnych specyfikow ktore powoduja ze chudniesz
> i nie oczekuj efektow za miesiac czy nawet pol roku ...

Prosze o nie wprowadzanie ludzi w błąd. ECA działa (choć nie na wszytkich)
tak jak pisze Gocha. Proponuję najpierw spróbować a potem się wypowiadać.
Dla zainteresowanych: http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/dieta/dieta.htm. Lub
www.sfd.pl i dział Suplementacja.
Moim zdaniem waga powróci jeśli po zakończeniu brania ECA wrócimy do starych
nawyków żywieniowo-ruchowych.

7. Data: 2003-06-06 08:13:29

Od: "izyrajder" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Lub
> www.sfd.pl i dział Suplementacja.
> Moim zdaniem waga powróci jeśli po zakończeniu brania ECA wrócimy do

Tak znam ECA
troche sie interesuje
zycze zdrowiaa zjadaczom ECA
kiedy im to nie wystarczy siegna po amfe i jej podobne
ECA to juz nie jest suplement mimo
ze granica pomiedzy wspomganiem "niedozwolonym"
a "dozwolonym" jej niejednoznaczna
Efedryna jest juz dopingiem - mimo niesportowego charakteru
celu ...
najpewniejszy jest rezim zywieniowo-ruchowy z naciskiem
na ruch w 75 % ...testuje to na sobie 15 lat z bardzo dobrym skutkiem
izi

8. Data: 2003-06-06 09:13:50

Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najpewniejszy jest rezim zywieniowo-ruchowy z naciskiem
> na ruch w 75 % ...testuje to na sobie 15 lat z bardzo dobrym skutkiem

Jakby nie patrzył - ma rację.
Jak dotąd nie opracowano porządnych wskazań i przeciwwskazań do stosowania
ECA i co najgorsze - nie wiadomo nic na temat DŁUGOFALOWYCH skutków
ubocznych.

Tak więc po co ryzykować - tym bardziej że już nie raz zdarzało się, że
farmaceutyk po kilku latach okazał się być toxyczny, mutagenny,
rakotwórczy - pamiętacie thalidomid ?

Tak więc ruch ruch ruch, i racjonalne odżywianie.

pzdr
LN

Masaż klasyczny a może coś romantyczniejszego?
Re: [albertan] finansowanie dobra
termoablacja
guzki na sromie a ciąża
Re: Kto wie?