Re: Tłum ma zawsze rację?

Data: 2012-09-27 22:12:40
Temat: Re: Tłum ma zawsze rację?
Od: Andromeda <r...@g...com>

On 27 Wrz, 23:45, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Thu, 27 Sep 2012 10:36:55 -0700 (PDT), Andromeda napisa (a):

> Kurcz , musze to pokaza jakiemu m dremu ksi dzu. Cudnie to ujmujesz.
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

Bo tą historię znam dobrze, zawsze lubiłem tą postać i dużo nawiązać
do tego jest w różnych miejscach i czasem ludzie nie wiedzą że
odnawiają pewne rzeczy z tej Postaci. A co do księdza to różnie bywa,
kk raczej jest jako instytucja w zachowaniu, pokuszona na pustyni
przez Szatana. Chrystus odrzucił to kuszenie ale kościół i np to co
prezentował Chiron i podobni ,dał się skusić. Zło degeneruje i teraz
Chiron wyje po religiach że wymordować ludzi w imie religii to
powinność, chociaż ostatnio go nie ma , może już czuje się bezpieczny
w profesjonalnym stroju ku temu bezpieczeństwu służącym.