Tłumaczenie artykułu.

1. Data: 2003-10-27 14:07:04

Temat: Tłumaczenie artykułu.
Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doberek.
Tłumaczę sobie na seminarium artykuł ze styczniowego American Psychologist.
Autorzy to Peter C. Hill Kenneth I. Pergament. Narazie jest tego 1/6 całości
:( Ale jednocześnie publikowanie tego we fragmentach chroni mnie przed moim
sumieniem :) To co jest w "<>" to moje wątpliwości. Za jakość tego
tłumaczenia nie biorę odpowiedzialności. Jako, że to wersja robocza to się
nie czepiać interpunkcji ;) Ale sugestie mile widziane.
Artykuł jest jako html co by na grupie takiego ciężkiego posta nie wlepiać.

http://www.fotozielsko.republika.pl/tmp/tl.html

Uff. Uporałem się już z konfiguracją mdk9,0 pozostało mi tylko zrobić coś by
dvd się nie rwało, poznanie tajemnic shorewall i poszukanie jakiegoś wyswiga
dla ludzi ;) Żegnaj Windo.

To idę na spacer do parku bo słonko się uśmiecha.
Pozdrawiam.
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-10-29 09:19:05

Temat: Re: Tłumaczenie artykułu.
Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> napisał w wiadomości

Ciekawe, naprawde ciekawe i porusza wiele roznych aspektow.
Chyba chodzi o to ze religijny -> zdrowszy, ale to proste,
religia i duchowosc to wyrazanie pewnych wewnetrznych stanow, doznan.
Jesli ktos tego nie umie - jest od tego oddzielony, nie ma z tym kontaktu,
to znaczy ze nie ma kontaktu z cialem rowniez (w zdowym ciele zdrowy duch i
odwrotnie :) )
a to moze spowodowac zwiekszona chorowalnosc.
Zdrufka,
Duch

1. Data: 2003-10-29 13:39:49

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote in <bno0p5$rhq$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> [...]
> oddzielony, nie ma z tym kontaktu, to znaczy ze nie ma kontaktu z cialem
> rowniez (w zdowym ciele zdrowy duch i odwrotnie :) )

:) Zerknij dopisałem kolejny fragment.
http://www.fotozielsko.republika.pl/tmp/tlu.html

> a to moze spowodowac zwiekszona chorowalnosc. Zdrufka,
Dzięki.
To zabieram się do dalszej pracy. Gdzieś w poniedziałem będzie też i skrót
tego tekstu w formie konspektu.
Pozdrawiam.
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-10-29 17:37:11

Od: "j_b" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> napisał w wiadomości

d'ye have an oryginal of it?

1. Data: 2003-10-29 19:07:24

Temat: Re: Re: Tłumaczenie artykułu.
Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

j_b wrote in <bnotle$26o$1@atlantis.news.tpi.pl>:

Dobry.

> d'ye have an oryginal of it?

Ano mam ale papierzany. A co interesi Cię? To się da zrobić. :) Pod koniec
semestru będę miał takich wiecej :)) Masz jakieś uwagi co do tłumaczenia?
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-10-30 06:25:20

Od: "j_b" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
koniec
> semestru będę miał takich wiecej :)) Masz jakieś uwagi co do

dlaczego mam mieć jakieś uwagi, nie mam,! - wyślij mi proszę oryginał
i przetłumaczony tekst, możesz to zrobić?

1. Data: 2003-10-30 11:16:09

Temat: Re: Re: Re: Tłumaczenie artykułu.
Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

j_b wrote in <bnqanm$spn$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> dlaczego mam mieć jakieś uwagi, nie mam,! - wyślij mi proszę oryginał i
> przetłumaczony tekst, możesz to zrobić?

Musiałbym go zeskanować, a nie mam nic do OCR. Możemy sie jakoś dogadac i
zrobię Ci ksero no i zostawie je w szatni na stoliku. Jaki dzień Ci pasuje?
A tłumaczenie muszę skończyć, jeszcze troche mi zostało.
Pozdrawiam.

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-10-31 11:49:52

Od: "j_b" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pasuje?
> A tłumaczenie muszę skończyć, jeszcze troche mi zostało.

sorry, zapomniałem wczoraj usiąś przy koputerze - coraz częściej mi
sie to zdarza, zresztą cghyba widać, w tygodniu malo ode mnie idzie,
za to wale w weekendy:)

o jezusie, nie trza mi żadnego OCR , wystarczyy, że puscisz w
najnizszej rozdzielczosci i zeskanujesz i wyslesz, zadnych cudów mi
nie trza. - se poradze! :)

Hmmmm, "ekskjuz'mi" w jakiej szatni mi to zostawisz - każesz mi do
Katowic zapychać w taką pogodę, chcesz, żeby mi dupa odmarzła. :)
Absolutnie nie! :)
Choppie!! Przeca ja ci chce ino pomóc szybko przetłumaczyć! - O
jezusie, jaka ta młodzież niedomyśłna :)

A tak poważnie - nie zostawisz mi w szatni, bo nie wiem o jakiej
szatni mówisz - w tygodniu, pracuję, od 6.00 do 14.00 na miejscu, po
połundiami zapyacham w biurze u nas, w międzyczasie coś zawsze kręcę i
kombinuję, w sopboty i czasem w piatki jade do katowic pospac i
posłuchac bzdur na zajeciach, a wiec szatnia odpada.
Ech wy ludzie, nic się od nas kosmitów nie potraficie nauczyć :) -
tyle paliwa zużyliśmy i na nic - mogliśta lepiej na tych
drzewacjhsiedzieć i bananki prostować.

Ps. To było żartrem!

1. Data: 2003-11-01 23:11:02

Temat: Re: Re: Re: Re: Tłumaczenie artykułu.
Od: "zielsko" <zielsko_p@WTYNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Oct 2003 12:49:52 +0100, j_b wrote in
<bnti48$l10$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> sorry, zapomniałem wczoraj usiąś przy koputerze - coraz częściej mi
> sie to zdarza, zresztą cghyba widać, w tygodniu malo ode mnie idzie,
> za to wale w weekendy:)

Też tak mam. Ale uważam, że to zdrowe :)

> o jezusie, nie trza mi żadnego OCR , wystarczyy, że puscisz w
> najnizszej rozdzielczosci i zeskanujesz i wyslesz, zadnych cudów mi nie
> trza. - se poradze! :)

Dziś siem to nie uda. Muszę skaner odzyskać. Ciekawe czy pod linuxem go
odpale :)))?

> Hmmmm, "ekskjuz'mi" w jakiej szatni mi to zostawisz - każesz mi do
> Katowic zapychać w taką pogodę, chcesz, żeby mi dupa odmarzła. :)
> Absolutnie nie! :)
Trudno :)))

> Choppie!! Przeca ja ci chce ino pomóc szybko przetłumaczyć! - O
> jezusie, jaka ta młodzież niedomyśłna :)

Wiem. Przejżyj tą stronę która podałem tam są takie <> czasem w tych
nawiasach są słówka których za cholerę nie dopasowałem.
No i jak na gruncie psychologii tłumaczyć:
-attachment theory
-attachment figure
-cognitive restructuring
No i co to za zdanie:Religious man can live only in a sacred world,
because it is only in such a world that participates in being, that has
a real existence

Psie krwie. Edukację w dziedzinie gramatyki angielskiej skończyłem w 8
klasie szoły podstawowej. Potem tylko poddtrzymanie na Time i jakichś
książkach z pingwina, ostatnio próbowałem skończyć czytac Paragraf 22 ale
po połowie książki się poddałem. :(
Wrr. Wracam do roboty.
Paweł.

1. Data: 2003-11-01 23:28:47

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

->zielsko<- news:pan.2003.11.01.10.46.18.866440@zielona wrote:

> Dziś siem to nie uda. Muszę skaner odzyskać. Ciekawe czy pod linuxem go
> odpale :)))?

Jeżeli chodzi o Linuxa /Unixa/ to nie pytaj czy można - pytaj jak? :)

tomek

--
"Typowy osobnik dorosły wdaje się w negatywny autodialog
aż przez 80% czasu"

Potrzebuje pomocy dobrego psychologa
Czy to jest normalne ?
Kto jest autorem powiedzen?
Niepotrafie sobie z tym poradzic [Milosne].
test Ravena