Tłumaczenie z łaciny medycznej

1. Data: 2003-10-26 10:00:58

Temat: Tłumaczenie z łaciny medycznej
Od: "_ImPuLs_" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poszukuję kogoś kto mi przetłumaczy dwa zdania z historii choroby z łaciny
na język dla mnie zrozumiały.
Informacja jest n/t najprawdopodobniej guza mięsaka lub coś takiego.

Najlepiej żeby wypowiedział się na w/w temat lekarz specjalista (jeżeli tu
bywają tacy ludzie).

Potrzebuję prawdziwego i dokładnego tłumaczenia, a nie w stylu "wydaje mi
się ...".

Z góry serdecznie dziękuję

_ImPuLs_
i...@p...interia.pl

2. Data: 2003-10-26 10:48:47

Temat: Re: Tłumaczenie z łaciny medycznej
Od: "Adrianna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję kogoś kto mi przetłumaczy dwa zdania z historii choroby z łaciny

Ja pomijajac juz fakt, ze tego nie przetlumacze, to chcialam sie zapytac czy
ktos moze zna jakies strony z translatorami łaciny;))?
Moze sie to wyda smieszne, ale nie mialam w technikum łaciny i troche mi to
przeszkadza na studiach.
Jesli to glupie pytanie to nie odpowiadajcie;)

POzdrowka, Ada

3. Data: 2003-10-26 23:05:08

Od: "EDXER" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrianna" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja pomijajac juz fakt, ze tego nie przetlumacze, to chcialam sie zapytac
czy
> ktos moze zna jakies strony z translatorami łaciny;))?

Nie słyszałem , nie widziałem.
Jedyni zdolni do tego ludzie( stworzenia takiego translatora) to mieszkańcy
Watykanu,którzy uzywają rutynowo w pismach wewn i zewn, ale im translatory
niepotrzebne.

4. Data: 2003-10-26 23:10:35

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Adrianna" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> łaciny

A czy zobaczymy te zdania, zeby moc je przetlumaczyc?:-))))

casus

5. Data: 2003-11-13 09:30:39

Od: "_ImPuLs_" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy naprawdę nie ma nikogo kto mógłby mi pomóc w w/w sprawie.

Pozdrawiam
___ ___ _
|_ _|_ __ | _ \_ _| | ___ i...@k...chip.pl
__|___|_|_|_|_| \_,_|____/__/__ Gadu-Gadu # 89148
|___| |___| ICQ UIN# 49429402

6. Data: 2003-11-13 16:05:41

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_ImPuLs_" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy naprawdę nie ma nikogo kto mógłby mi pomóc w w/w sprawie.

Podaj tekst, który chcesz, aby ci przetłumaczyć, to ja lub ktoś inny z
lekarzy to uczyni........
--
Jola
Nakarm głodne dziecko