Tłuszcz z kaczki

1. Data: 2012-12-28 21:45:36

Temat: Tłuszcz z kaczki
Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Został mi 1 litr smalcu który wytopił się z kaczki.

Czy można coś sensownego z tym smalcem zrobić?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

2. Data: 2012-12-28 21:49:24

Temat: Re: Tłuszcz z kaczki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Dec 2012 22:45:36 +0100, Krzysztof Tabaczyński napisał(a):

> Cześć!
>
> Został mi 1 litr smalcu który wytopił się z kaczki.
>
> Czy można coś sensownego z tym smalcem zrobić?
>
> Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Ugotować kocioł bigosu i tam ową małmazję wlać, oczywista prócz wszelkich
innych sosów spod boczków i spod mięs świątecznych - mniam :-)
--
XL bigos można zamrozić w porcjach i mieć go sobie na dłużej :-)

3. Data: 2012-12-28 21:57:25

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> XL bigos można zamrozić w porcjach i mieć go sobie na dłużej :-)

...a nie będzie za tłuste?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

4. Data: 2012-12-28 22:54:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Dec 2012 22:57:25 +0100, Krzysztof Tabaczyński napisał(a):

> ...a nie będzie za tłuste?

Bigos to bigos, a nie jakaś tam chuda "kapusta" - bigos musi być tłusty, aż
szklisty od tłuszczu. Oczywiście musi być także bogaty w mięsa przeróżne,
stanowiące większość nad kapustą. Zrób spory gar takiego bigosu, jakieś
8-10 litrów, a ten tłuszcz zniknie w nim jak nic i bigosik będziesz miał
jak znalazł na różne nagłe albo zachciankowe okazje :-)

--
XL

5. Data: 2012-12-28 23:26:45

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Tabaczyński napisał:

> ...a nie będzie za tłuste?
>
> Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Zależy jaki kocioł...

--
Darek

6. Data: 2012-12-29 19:50:36

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
wiadomości news:50de2ab6$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik Krzysztof Tabaczyński napisał:

> ...a nie będzie za tłuste?
>
> Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Zależy jaki kocioł...

Dzięki wszystkim!
Idę wlewać smalec...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

7. Data: 2012-12-30 19:49:05

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
> [...]

Wlałem połowę i wydaje mi się, że bigos stał się zbyt słodki...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

8. Data: 2012-12-30 22:04:30

Temat: Re: T?uszcz z kaczki
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-28 22:45, Krzysztof Tabaczy?ski pisze:
> Cze??!
>
> Zosta? mi 1 litr smalcu kt?ry wytopi? si? z kaczki.
>
> Czy mo?na co? sensownego z tym smalcem zrobi??

A jaka duża ta kaczka była, że się litr smalcu wytopiło? :)

9. Data: 2012-12-31 15:44:50

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-30 23:04, wolim pisze:

> A jaka duża ta kaczka była, że się litr smalcu wytopiło? :)

To taka niemiecka kaczka.Jak idzie to chodnik pęka, a wodę z rynny pije
na stojąco. :-)

10. Data: 2012-12-31 17:35:39

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
W dniu 2012-12-30 23:04, wolim pisze:

> A jaka duża ta kaczka była, że się litr smalcu wytopiło? :)

To taka niemiecka kaczka.Jak idzie to chodnik pęka, a wodę z rynny pije
na stojąco. :-)

Ty chyba jesteś od życia oderwany...
...Niemcy kaczki z Polski wożą... :-)

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Przepis na karpia :)
18-tka... ;)
NicerDicer Plus - warto kupić?
Do "paprykarzy" :-)
Potrawy świąteczne (zupa rybna, rolada z łososiem, galarety)