Tłuszcz z kaczki

11. Data: 2012-12-31 17:55:34

Temat: Re: Tłuszcz z kaczki
Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Tabaczyński napisał:
> Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wlałem połowę i wydaje mi się, że bigos stał się zbyt słodki...

To dodaj kapusty - może być to twój pierwszy krok do stworzenia bigosu
nieustającego...

--
Darek

12. Data: 2012-12-31 18:35:48

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
wiadomości news:50e1d19a$0$1228$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
>
> Wlałem połowę i wydaje mi się, że bigos stał się zbyt słodki...

To dodaj kapusty - może być to twój pierwszy krok do stworzenia bigosu

To może być bardzo cenna uwaga, ale:
- zużyłem już całą kapustę
- jestem na etapie wyjmowania chrzanu z sokowirówki...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

13. Data: 2013-01-01 19:15:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2012 20:49:05 +0100, Krzysztof Tabaczyński napisał(a):

> Wlałem połowę i wydaje mi się, że bigos stał się zbyt słodki...

Hmmm, wszak do bigosu dodaje się powidła i miód dla słodkości - ma być
słodkawy :-)
--
XL

14. Data: 2013-01-02 15:41:12

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, wszak do bigosu dodaje się powidła i miód dla słodkości - ma być
> słodkawy :-)

Ja jednak wolę wyraziście pikantny, bez słodkiego posmaku.

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

15. Data: 2013-01-02 18:02:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Jan 2013 16:41:12 +0100, Krzysztof Tabaczyński napisał(a):

> Ja jednak wolę wyraziście pikantny, bez słodkiego posmaku.

Czyli kapustę lubisz, nie bigos.
--
XL

Przepis na karpia :)
18-tka... ;)
NicerDicer Plus - warto kupić?
Do "paprykarzy" :-)
Potrawy świąteczne (zupa rybna, rolada z łososiem, galarety)