Re: To fakt!!!

Data: 2000-02-26 18:12:35
Temat: Re: To fakt!!!
Od: A s t e c SA <b...@a...pl>

Katarzysia wrote:
> Arku, a gdzie nasz srodek?, przeciez TAM gdzies jestesmy tacy sami!!!!!
> Zmieniaja nas doswiadczenia, ludzie, cazs, jak napisales otoczenie, ale,
> gdzies nasze pragniena, marzenia, my jestesmy tacy sami..............

Oj właśnie nie! Od 1980 roku prowadzę pamiętnik i gdy go czytam to prawie
nie poznaję osoby, która go pisała! :))
Jednak w środku też się zmieniamy - właśnie te doświadczenia, poszerzanie
horyzontów, zmiana marzeń i pragnień (część się realizuje, część dezaktywuje)
itd. zmienia nas.
Może i nie wszystkich - może część ludzi pozostaje ciągle taka sama bo jest
np. tak w sobie zamknięta. Ale wątpię w to. Wystarczy popatrzeć na modę,
kanony co piękne a co nie, na wygląd przedmiotów (samochody, agd itd.).
Dużo by wymieniać. Ileż takich zmian się dokonało w ciągu czyjegoś życia?
Jak to jest, że linia uważana kiedyś za odjazdową teraz po prostu śmieszy,
a za 20 następnych lat będzie znowuż ekstra elegencką ?
A jeśli zmienia się aż tak bardzo i tak szybko postrzeganie świata to
i podejście - niestety - do partnera, do swojego życia itp. także :(((
I myślę, że grunt to tak się dobrać by się wspierać w rozwoju, być może
też mimochodem rozwijać się w tym samym stopniu i mniej więcej kierunku,
nie zmęczyć się sobą to może się zachowa właśnie to uczucie aż do śmierci.

> Dlaczego wiec TAK bezsensownie ludzie dobieraja sie w pary????

Powodów pewnie są jest tyle ile ludzi. Główne to strach przed samotnością,
że "nikt mi się lepszy już nie trafi", często wygoda: jest spokojnie to co
mi więcej trzeba, a często zaślepienie w euforii zakochania.

> Co sie dzieje, czy juz nigdy nikt nie bedzie mogl spac spokojnie po slubie
> ???????

Niestety nie. To największe kłamstwo w dziejach ludzkości przenoszone
w bajkach: "a potem żyli długo i szczęśliwie".
I to naprawdę szkodliwe bo jak obserwuję wielu ludzi ma percepcję ograniczoną
do momentu ślubu - za tą datę w ogóle nie sięgają myślą! :((

> Widac naiwna jestem!!!! Wciaz mysle, ze to wspaniale, spotkac kogos, i z
> tym kims sie zestarzeć, i nigdy sie nie nudzic!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zdarza się. Może będziesz miała szczęście.

pozdrawiam
A r e k

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !