Re: Toksyczne Programy Matrixa

1. Data: 2013-07-06 21:17:34

Temat: Re: Toksyczne Programy Matrixa
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <kr8v68$apk$1@node2.news.atman.pl>,
z...@j...pl says...

> http://www.youtube.com/watch?v=pBSJQdkmIl0
> Bardzo rozsądnie, choć dla niektórych może być szokujące

"Dualistyczny sposób myślenia powoduje" bla bla bla vs. myślenie
krótkookresowe i długookresowe. Głupoty, których fałsz został
zanegowany w XIX wieku, gdzie udowodniono, że myślenie
długookresowe jest najlepsze.

Niedopuczeni idioci, którzy nie wiedzą, że myslenie
długookresowe dawno zostało udowodnione jako najlepsze.

PF

2. Data: 2013-07-06 21:21:36

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> Niedopuczeni idioci, którzy nie wiedzą, że myslenie
> długookresowe dawno zostało udowodnione jako najlepsze.

kto udowodnił?

3. Data: 2013-07-06 22:09:21

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> długookresowe jest najlepsze.
>
> Niedopuczeni idioci, którzy nie wiedzą, że myslenie
> długookresowe dawno zostało udowodnione jako najlepsze.

Kto i kiedy- oraz jak to udowodnił?

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

4. Data: 2013-07-06 22:39:32

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <kr9qo2$65e$1@node2.news.atman.pl>,
z...@j...pl says...

> Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> kto udowodnił?

Nie potrafię znaleźć. Myśl co chcesz. ;>

PF

5. Data: 2013-07-06 22:39:33

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <kr9the$sud$1@node1.news.atman.pl>,
i...@g...com says...

6. Data: 2013-07-06 23:02:12

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale brednie, jakie myślenie długookresowe zażyj tabletkę.
Właśnie logika dialektyczna, czyli logika sprzeczności, gdzie białe nie istnieje bez
czarnego podważyła logikę jednotorową Arystotelesa, gdzie sprzeczności są kłamstwem,
dlatego był taki odlot na chmurki, bo nic co stworzono nie odpowiadało życiu i dzięki
dualizmowi wkońcu myśl ludzka zaczeła dotykać ziemi i spraw ludzkich kletynie ze
średniowiecza umysłowego.
Masz kler który stosuje logikę arystotelesa i co dogmaty ci przystają do
rzeczywistości czy są z innego świata? Kler uprawia czysty matriks , logika matriksa,
dogmatów, abstrakcji, i za każdą zmianą wyją bo im się wydaje że matriks ktoś
narusza, burzy, dlatego jest to ideologia totalitarana gorsza od komunizmu i bardziej
szkodliwa i masz fanatyków, którzy zachowują się jak opętani bo tak zniewala matriks.
To co ludy starożytne nazywały opętaniem to fanatyzm religijny, gdy treści dogmatów
rzucają człowiekiem jak marionetką. Teraz to nazywamy umysłem zniewolonym, matriksem,
itd.

7. Data: 2013-07-06 23:13:22

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> myśl ludzka zaczeła dotykać ziemi i spraw ludzkich kletynie ze
> średniowiecza umysłowego.

czytałeś "Lód" Dukaja?

8. Data: 2013-07-06 23:24:41

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie nie czytałem.

9. Data: 2013-07-06 23:33:09

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4332/lod

10. Data: 2013-07-07 08:00:31

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie potrafię znaleźć. Myśl co chcesz. ;>

Jeśli stwiasz jakąś tezę- zacytuję ją:

"Niedopuczeni idioci, którzy nie wiedzą, że myslenie
długookresowe dawno zostało udowodnione jako najlepsze."
to podaj proszę argumenty ją potwierdzające. Jednak jak piszesz, że coś już
jest przez kogoś dawno udowodnione- i tylko ktoś niedouczony o tym nie wie-
to podaj źródło. To chyba logiczne? Także pisanie w rodzaju "myśl co
chcesz" jest...napiszę delikatnie: naiwne. Przecież i tak nie masz żadnego
wpływu na to, co myślę. To już w ogóle trąci mi próbą zaklinania
rzeczywistości.

google wsadź sobie dzidę w odbyt
Prewencyjne ogłupianie uzasadnione?
Indie wypędzają katolików.