Re: Torbiel piersi, sprawa b. powazna

Data: 2001-10-20 00:42:33
Temat: Re: Torbiel piersi, sprawa b. powazna
Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl>

Witam
Nie- nie lubie straszyc.Odpowiadalam na post z 17.10.01 gdzie nie pisales ze
pacjetka miala rowniez wykonana mammografie tylko podales opis usg. Ponadto
podlaczyles sie do postu innej osoby i ja w odpowiedzi zaznaczylam ze nie
wiem czy chodzi o ta sama pacjetke czy o rozne osoby i pisalam o pewnych
standartach postepowania.A moja dyskusja z NakaiSuzuki(zreszta bardzo
sympatyczna i nie dlatego ze na moja korzysc) na temat celowosci biopsji w
kazdym przypadku nie miala na celu zweryfikowac czy podwazyc wynikow badan
panskiej zony.
Dyskusje czesto sie rozwijaja i odchodza czesto od przypadku ktory ja
zapoczatkowal ale ma to na celu wymiane pogladow i doswiadczen a nie
udawadnianie sobie "jedynie slusznej racji".
Pozdrawiam i jeszcze raz zapewniam ze nie mialam zamiaru"straszyc" a jezeli
chce sie otrzymac wyczerpujaca odpowiedz nalezy dostarczac jak najwiecej
danych a nie "dawkowac"je najpierw usg,potem mammografia ,potem ze od kilku
lat stosowane jest HTZ...Nawt jezeli sie nie wie co jest wazne a co nie (ma
pan prawo nie wiedziec) to nie nalezy od razu spodziewac sie idealnej
informacji ("konkretnej" jak pan to raczyl okreslic)ktore i tak na tej
liscie maja charakter orientacyjny a nie ostateczny
Pozdrawiam Karolina

Użytkownik <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...

> A u 56 letniej pacjentki o ktorej pisal
> >
> Ale ja pisalem wyraznie, ze u 56 letniej pacjentki zrobiono i mammografie
> USG. Mammografia wykazala "cos" tylko na jednej piersi. USG wykazalo, ze
> to "cos" to torbiel 7x14mm. Jednoczesnie USG wykazalo, ze na drugiej
piersi
> jest tez torbiel, tylko mniejsza, 4x8mm (mammografia nie zauwazyla tej
drugiej
> torbieli wogole). Tak bylo pol roku temu. Teraz zrobiono pacjentce tylko
USG i