Torenia

1. Data: 2001-06-18 10:48:57

Temat: Torenia
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest mozliwosc gdzies kupic taka rosline balkonowa?
Moze ktos ja uprawia?

Lilla

2. Data: 2001-06-18 12:10:51

Temat: Re: Torenia
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> Czy jest mozliwosc gdzies kupic taka rosline balkonowa?
> Moze ktos ja uprawia?

Była w sprzedaży w sklepie ogrodniczym w maju w Gliwicach. Jeśli Ci ta
informacja coś daje:)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2001-06-18 12:36:06

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> Była w sprzedaży w sklepie ogrodniczym w maju w Gliwicach.
> Jeśli Ci ta informacja coś daje:)

Troche to daleko ode mnie... i mamy juz druga polowe czerwca, wiec
watpie, aby tam jeszcze byly. Ale dzieki za info :)

Pozdrawiam
Lilla

4. Data: 2001-06-23 07:17:26

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby ktos byl ciekaw, czy udalo mi sie kupic ta rosline, to moge
poinformowac, ze tak :) I to zupelnie przypadkiem. Zwrocilam uwage
na afisze reklamujace Kiermasz Kwiatowy w Krasniku, sprawdzilam
oferte sprzedazy firmy, ktora organizowala ten kiermasz na stronie:
www.superogrod.pl i okazalo sie, ze maja torenie.
Jestem wiec juz wlascicielka pieknie rozrosnietej, kulistej, obsypanej
niebieskimi kwiatami torenii :)

Lilla

oliwka i laur
Pomocy!!! Co to moze byc?
Hodowla hydroponiczna/akwaponicz na w domu - prosba o porade
cis mi żółknie :(
zdjecia Krystyny