Re: Toruńska szkoła żon

Data: 2018-12-19 13:46:21
Temat: Re: Toruńska szkoła żon
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>

> Chciałeś przez to powiedzieć, że ci murzyni z #sexkoloni byli szkoleni w
> USA?
> Aneryka Połnocna, to trzeci świat z wysoko rozwinietą technologią, nie
> filozofią.
> Równie dobrze mogłeś podac przykład, jak to miliardy insektów odżywia
> się exkrementami.

Ciekawe to, choc wlasciwie nic dziwnego, bo osobowosci autorytarne maja
sklonnosci do ksenofobii i rasizmu oraz obsesji na punkcie seksu.

Przypomnialy mi sie dawne czasy jak organizowalismy tzw. maratony
terapeutyczne. Panie z administracji nie wierzyly, ze mieszane
towarzystwo spotyka sie w zamknietych pomieszczeniach na 36-48 godzin,
uczestnicy czasem sie dotykaja, i nie dochodzi tam do orgii!!! :-)

A na wycieczkach szkolnych, pielgrzymkach, obozach harcerskich i
terapeutycznych zdarzaly sie nie raz rozne "wypadki" (pijanstwa i
bijatyki) oraz "ruja i porubstwo". Nikt sie zbytnio tym nie podniecal,
bo nie bylo tam czarnych, zoltych czy Zydow. ;-)

--
saluto
Silvio Balconetti