Re: Toruńska szkoła żon

Data: 2018-12-20 01:48:37
Temat: Re: Toruńska szkoła żon
Od: Ilona <i...@u...net>

On 2018-12-19 13:46, Silvio Balconetti wrote:

> Ciekawe to, choc wlasciwie nic dziwnego, bo osobowosci autorytarne maja
> sklonnosci do ksenofobii i rasizmu oraz obsesji na punkcie seksu.
>
> Przypomnialy mi sie dawne czasy jak organizowalismy tzw. maratony
> terapeutyczne. Panie z administracji nie wierzyly, ze mieszane
> towarzystwo spotyka sie w zamknietych pomieszczeniach na 36-48 godzin,
> uczestnicy czasem sie dotykaja, i nie dochodzi tam do orgii!!! :-)
>
> A na wycieczkach szkolnych, pielgrzymkach, obozach harcerskich i
> terapeutycznych zdarzaly sie nie raz rozne "wypadki" (pijanstwa i
> [...]

tu relacja na temat uczestników relacje z #euroweek
https://www.youtube.com/watch?v=2WlesI2HPjo
pod filmem 15 linków.

np:
tu, #euroweek w Finlandi z dziećmi z przedszkola i bojownikami z Syrii.
https://mvlehti.net/2016/05/10/kansalaisaktiivisuude
lla-on-merkitysta-ei-enaa-turvapaikanhakijoita-mikke
lin-paivakoteihin/

Tu jest ciekawe, z czasów rewolucji bolszewickiej 1917 i słów kilka o
tow. Kołłątaj.
https://www.youtube.com/watch?v=mXkr1bMfB0M
Nawet Lenin poczucie się zniesmaczony :)

A ten to aby nie jakiś znajomy z Monachium, może sąsiad?
https://twitter.com/PoPrawnik2/status/10735567256498
09408