Tosty

1. Data: 2007-01-14 22:26:52

Temat: Tosty
Od: "Hautameki" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy macie jakiś pomysł na konsumpcę tostów oprócz maczania w jajku
na miękko, z jajecznicą, a dokładnie pod ;-) lub spożywanych z
klasycznymi dodatkami kanapkowymi?

2. Data: 2007-01-14 22:32:20

Temat: Re: Tosty
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Hautameki wrote:

> Czy macie jakiś pomysł na konsumpcę tostów oprócz maczania w jajku
> na miękko, z jajecznicą, a dokładnie pod ;-) lub spożywanych z
> klasycznymi dodatkami kanapkowymi?

Może dwa tościki przełożone jajeczkiem sadzonym i szpinakiem? :)))

Ja mam taką maszynkę (coś jak gofrownica) do tostów, pakuje tam co mi
do głowy przyjdzie - np. zielona papryka, pieczarki i Mozzarela, do
tego koniecznie ciemne pieczywo typu sandwitch (większe niż tostowe
typowe).

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

3. Data: 2007-01-14 22:38:33

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski <k...@k...net> napisał(a):

> /.../ ciemne pieczywo typu sandwitch

Piaskowa czarownica? A ja do tej pory tylko o pisakowym dziadku słyszałam...

Przepraszam, zwykle nie czepiam sie literówek i błędów, ale ładnie ci
wyszło :-)))))))

Ania

4. Data: 2007-01-14 22:41:07

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> /.../o pisakowym dziadku

Hahahaha! Sama się walnęłam!!!! I też z sensem !!!!!

Ania

5. Data: 2007-01-14 22:42:30

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** czeremcha wrote:

> Piaskowa czarownica? A ja do tej pory tylko o pisakowym dziadku
> słyszałam...

Albo czarownica z piasku. ;)

> Przepraszam, zwykle nie czepiam sie literówek i błędów, ale ładnie ci
> wyszło :-)))))))

Bo mi się to z -bandwitch- [nie pisać tak] skojarzyło. ;)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

6. Data: 2007-01-14 22:45:13

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hautameki <h...@g...com> napisał(a):

> Czy macie jaki=B6 pomys=B3 na konsumpc=EA tost=F3w opr=F3cz maczania w
jajku
> na mi=EAkko, z jajecznic=B1, a dok=B3adnie pod ;-) lub spo=BFywanych z
> klasycznymi dodatkami kanapkowymi?

A teraz na poważnie: zapiekanki z tostowego chleba na słodko lub słono.
http://tnij.org/pudding-tostowy

Na tej samej zasadzie można zrobić pudding np. z szynką i żółtym serem

Ania

7. Data: 2007-01-14 22:56:54

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hautameki napisał(a):

Sprobuj z dzemem z sycylijskich pomaranczy lub limonek, smaczne.
Oczywiscie jak ktos lubi ten typ dzemu, ale pewnie i z innym tez dobre.

Pozdrawiam Janusz
sorry za literki

8. Data: 2007-01-14 23:01:07

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

anatol <j...@t...pl> napisał(a):

> Sprobuj z dzemem z sycylijskich pomaranczy

Z sewilskich, z sewilskich!

Ania

9. Data: 2007-01-14 23:08:50

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Z sewilskich, z sewilskich!

Jak zwykle nie mam pamieci, to do nazwisk lub nazw, faktycznie
swilskich kajam sie, ale i tak dobre. Kupilem ten imibr, ale nie w
sloikach, na wage.

Janusz

10. Data: 2007-01-14 23:52:10

Od: "Hautameki" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Może dwa tościki przełożone jajeczkiem sadzonym i szpinakiem? :)))

Baardzo dobry pomysł ;-)

> Ja mam taką maszynkę (coś jak gofrownica) do tostów, pakuje tam co mi
> do głowy przyjdzie - np. zielona papryka, pieczarki i Mozzarela, do
> tego koniecznie ciemne pieczywo typu sandwitch (większe niż tostowe

Ta maszynka to sandwich maker, mam i nie używam, przejadła mi się ;-)

Chińszczyzna - na prośbę miłej Gosi Plitnik
hodowanie kiełków- pytanie
Sałatka z winogron i orzechów.
OBIADEK
HRABIA