Re: Tradycyjna rodzina

From: Trybun <Y...@y...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.rodzina
Subject: Re: Tradycyjna rodzina
Date: Fri, 17 May 2013 08:01:09 +0200
<kmrgue$knv$1@node1.news.atman.pl> <kn3ah7$imc$3@node1.news.atman.pl>
<kn3eu7$4fo$1@node2.news.atman.pl>

W dniu 2013-05-16 22:18, Chiron pisze:
> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> No właśnie. A mnie żona tłucze. I nic sobie nie robi z moich gróźb, że
> zadzwonię na niebieską linię.

Dla pocieszenia powiem że nie tylko Ciebie - drugi sąsiad ma piekło na
ziemi, zgotowane mu przez ślubną połowicę.. Na nic mu nie pozwala, a
często i grozi że posunie się do rękoczynów.. Np. chce facet pojechać na
ryby, a harpia w ludzkiej skórze oznajmia mu że nic z tego. I, żeby nie
było - jest to zakaz motywowany tylko tym żeby pokazać kto w tym domu
rządzi. Osobiście nie byłem świadkiem, ale mam powody przypuszczać że
używa wobec niego również przemocy fizycznej.