Re: Tradycyjna rodzina

11. Data: 2013-05-17 09:22:57

Temat: Re: Tradycyjna rodzina
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-17 08:01, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

Najpierw któreś musiałoby donieść, ha!

12. Data: 2013-05-17 09:24:12

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-05-17 08:46, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

A w ścierce gazrurka?

13. Data: 2013-05-17 09:29:14

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-05-17 08:46, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> A w ścierce gazrurka?

Jak na razie- to nie. Na razie:-))

serdecznie pozdrawiam

Chiron

14. Data: 2013-05-17 14:27:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 May 2013 07:59:59 +0200, Trybun napisał(a):

> Ale z moich dotychczasowych
> doświadczeń wynika że związek mężczyzny i kobiety to przynajmniej na
> początku związku ciągła rywalizacja, chęć zdominowania partnera

:-O
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

Re: Tradycyjna rodzina
Re: Tradycyjna rodzina
Re: Władza absolutnie absolutna
Re: Koniec ewolucji.
Re: Umysł wyzwolony czyli perpetuum mobile.