Tradycyjne pytanie o allegro

1. Data: 2004-12-09 21:08:07

Temat: Tradycyjne pytanie o allegro
Od: Kanastro <k...@t...niebyc.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy ktoras z Was kupowala moze cos od uzytkownika LYSYMA?
http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1053562

Z cen i asortymentu wnioskuje, ze sprzedaje zdecydowanie oryginaly,
ciekawi mnie jednak bardziej podejscie do klienta i takie tam. Ogolnie
- czy ewentualne osoby stad, ktore u tego uzytkownika kupowaly, byly z
transakcji zadowolone :)

Podobne pytanie mam o szylla
http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=657931

Wiem, ze byl juz tu chyba kiedys polecany, jednak bardzo zniechecaja
mnie jego chamskie odpowiedzi na negatywne komentarze. Jesli wiec ktos
u niego kupowal, prosze o podzielenie sie wrazeniami :)

Pozdrawiam

Kanastro

1. Data: 2004-12-10 20:20:56

Temat: Re: Tradycyjne pytanie o allegro
Od: Kanastro <k...@t...niebyc.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 09 Dec 2004 22:08:07 +0100, Kanastro
<k...@t...niebyc.go2.pl> wrote:

[cut wlasne]

Nikt? A moze jednak? :/
Zapewne wiekszosc po temacie uznala, ze to kolejne pytanie typu "czy
ta woda za 60 zl to oryginal" i sobie odpuscila czytanie :/

Kanastro

1. Data: 2004-12-12 13:17:01

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kanastro, sącząc kawkę, wyklepał:

> Nikt? A moze jednak? :/
> Zapewne wiekszosc po temacie uznala, ze to kolejne pytanie typu "czy
> ta woda za 60 zl to oryginal" i sobie odpuscila czytanie :/

No bo ileż można... Zresztą swego czasu szyll był polecany właśnie tu na
grupie jako osoba sprzedająca oryginały (ktoś tam kupował [Tib?] i pisał).
Spójrz może do archowum, to był naprawdę wielgachny wątek i padło sporo
ksywek sprawdzonych sprzedawców. U niektórych coś tam kupiłam (ale nie
perfumy) i jestem bardzo zadowolona.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-12-13 17:02:35

Od: Kanastro <k...@t...niebyc.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 Dec 2004 14:17:01 +0100, Kruszyzna <k...@g...pl>
wrote:

Witam

>Użytkownik Kanastro, sącząc kawkę, wyklepał:

Khehehehe... Wypraszam sobie! ;) Herbata rulez!
(powiedzial Kanastro, saczac pu erh o aromacie rumowo-wisniowym :)

>No bo ileż można... Zresztą swego czasu szyll był polecany właśnie tu na
>grupie jako osoba sprzedająca oryginały

Wiem, wiem. Tyle, ze w przypadku szylla pytalem raczej o cos innego...

>Spójrz może do archowum, to był naprawdę wielgachny wątek i padło sporo
>ksywek sprawdzonych sprzedawców.

Czytalem. Grupe czytam od dawna, a zanim zadalem pytanie, sprawdzilem
archiwum. Problem, ze inni sprawdzeni mnie nie interesuja - to, co
chce kupic, mialy wtedy tylko te dwie wymionione przeze mnie osoby :)

W kazdym razie dzieki za odzew.

Pozdrawiam

Kanastro

1. Data: 2004-12-13 19:23:29

Od: "Halina Eisner" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kanastro <k...@t...niebyc.go2.pl> napisał(a):

> Wiem, wiem. Tyle, ze w przypadku szylla pytalem raczej o cos innego...
Wiesz, to raczej kwestia subiektywna. Właśnie jestem świeżo po transakcji z
szyllem. Sprawia wrażenie mocno konkretnego, w zasadzie wszystkie moje uwagi
odnośnie szczegółów kwitował zwrotami typu "OK", "zgadza sie", no ale grunt,
że zrobił, jak chciałam :), potrzeby konwersacyjne zaspokajam gdzie indziej.
Transakcja piorunem, perfumy też wyglądają ok.

1. Data: 2004-12-13 19:36:49

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kanastro, sącząc kawkę, wyklepał:

> Czytalem. Grupe czytam od dawna, a zanim zadalem pytanie, sprawdzilem
> archiwum.
WOW! :)))

Krusz.
pod wrażeniem