Trądzik

1. Data: 2003-01-27 15:55:46

Temat: Trądzik
Od: "Ulka" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie grupowicze!
Chciałam zapytać, czy ktoś z Was zna jakiś cudowny środek przeciwtrądzikowy.
Mam już 29 lat i nadal ogromne z nim problemy. Wypróbowałam większość
aptecznych specyfików (zewnętrznych), przez kilka lat zażywałam też Diane 35.
To jednak podobno szkodzi na wątrobę, więc... Byłabym wdzięczna za wszelkie
porady na ten temat.
Pozdrawiam i z góry dziękuję

1. Data: 2003-01-27 16:22:36

Temat: Re: Trądzik
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ulka" <u...@N...gazeta.pl> wrote in message
> Witajcie grupowicze!
> Chciałam zapytać, czy ktoś z Was zna jakiś cudowny środek
przeciwtrądzikowy.
> Mam już 29 lat i nadal ogromne z nim problemy.

Polecam watek z 2003 01 25 "Wieczny problem - tradzik".

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-27 16:43:37

Od: "K." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

diana jest do...:x musialabym okreslic rodzaj tradziku ale zajrzyj na
http://strony.wp.pl/wp/katiessite moze jakos tam ci pomoga (hobby)

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-01-27 18:17:07

Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K." <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> diana jest do...:x musialabym okreslic rodzaj tradziku ale zajrzyj na
> [...]

ciekawe w jaki sposób na tej stronie ktoś może pomóc??? linki do logiki,
zarządzania nijak mają się do trądziku....a troche głupio pisać o problemach
z trądzikiem jak za kursorem latają jakieś serca;-)

1. Data: 2003-01-28 09:23:10

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ulka <u...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b13kq2$ftc$...@i...gazeta.pl...

> [...]
35.
> To jednak podobno szkodzi na wątrobę, więc... Byłabym wdzięczna za

Najlepszy dermatolog jakiego znam w Warszawie
Pani dr Chlebus nr tel. 620 98 65 wizyta dość droga bo 70 zł
Przyjmuje w poniedziałki i piątki
potrafi czynić cuda!!!
Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2003-01-28 11:31:40

Od: "Jola" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może wybrałabyś się do dobrego dermatologa, może on mógłby Ci pomóc?
Pozdrawiam
Jola

1. Data: 2003-01-28 15:02:17

Od: "Urszula P" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@w...pl> napisał(a):

> Najlepszy dermatolog jakiego znam w Warszawie
> Pani dr Chlebus nr tel. 620 98 65 wizyta dość droga bo 70 zł
> [...]

Anetko dziękuję za namiary na dermatologa - niestety mieszkam niedaleko
Katowic. Ale może jak będę kiedyś przejazdem w Warszawie to skorzystam z tego
adresu. Pozdrawiam
Ulka

1. Data: 2003-01-28 15:49:49

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepszy dermatolog jakiego znam w Warszawie
> Pani dr Chlebus nr tel. 620 98 65 wizyta dość droga bo 70 zł
> [...]

a mozna wiedziec, co ta pani przepisala ??? :P:)

1. Data: 2003-01-29 15:42:55

Od: "Ulka" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola <k...@p...pl> napisał(a):

> A może wybrałabyś się do dobrego dermatologa, może on mógłby Ci pomóc?
> Pozdrawiam
> Jola

Szczerze mówiąc nie mam już zaufania do dermatologów. Przez kilka lat
leczyłam się u różnych lekarzy tej specjalności i niestety obecnie rezultaty
tego leczenia są tragiczne. Mam mnóstwo przebarwień i dziur potrądzikowych z
powodu stosowania tzw. "robionych" specyfików na bazie alkoholu. Teraz kiedy
kupuję jakieś lekarstwo na trądzik do stosowania zewnętrznego lub kosmetyk
najpierw sprawdzam czy nie zawiera alkoholu. Poza tym mam wrażenie, że
różnego typu maści leczą tylko objawy, a nie prawdziwy powód tych zmian
trądzikowych. Zrobiłam sobie już badania hormonalne - ale też są dobre. Nie
wiem co może być jeszcze powodem tych zmian (dieta chyba ok - żadnych ostrych
rzeczy, kawy, papierosów, alkoholu). Może ktoś z Was miał podobne problemy i
jakoś sobie z nimi poradził?
Pozdrawiam
Ulka

1. Data: 2003-01-29 15:46:58

Od: "Ulka" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola <k...@p...pl> napisał(a):

> [...]

rzeczy, kawy, papierosów, alkoholu). Może ktoś z Was miał podobne problemy i

GRUPA JEDYNA W SWOIM RODZAJU...
Jak sobie poradzic z...
Neutrogena miedziana pod oczy
Krem nawilzajacy dla alergikow?
kursy manicure ,przedluzania paznokci ,tipsy,akryl