Re: Trądzik

From: "Ulka" <u...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Trądzik
Date: Wed, 29 Jan 2003 15:42:55 +0000 (UTC)

Jola <k...@p...pl> napisał(a):

> A może wybrałabyś się do dobrego dermatologa, może on mógłby Ci pomóc?
> Pozdrawiam
> Jola

Szczerze mówiąc nie mam już zaufania do dermatologów. Przez kilka lat
leczyłam się u różnych lekarzy tej specjalności i niestety obecnie rezultaty
tego leczenia są tragiczne. Mam mnóstwo przebarwień i dziur potrądzikowych z
powodu stosowania tzw. "robionych" specyfików na bazie alkoholu. Teraz kiedy
kupuję jakieś lekarstwo na trądzik do stosowania zewnętrznego lub kosmetyk
najpierw sprawdzam czy nie zawiera alkoholu. Poza tym mam wrażenie, że
różnego typu maści leczą tylko objawy, a nie prawdziwy powód tych zmian
trądzikowych. Zrobiłam sobie już badania hormonalne - ale też są dobre. Nie
wiem co może być jeszcze powodem tych zmian (dieta chyba ok - żadnych ostrych
rzeczy, kawy, papierosów, alkoholu). Może ktoś z Was miał podobne problemy i
jakoś sobie z nimi poradził?
Pozdrawiam
Ulka