Tradzik!

21. Data: 2000-09-27 07:08:43

Temat: Re: Tradzik!-i Łuszczyca (offtopikowo)
Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a) w wiadomości: <3...@f...pl>...

.Po
>urodzeniu dziecka skóra jej się poprawiła o jakieś 80%-- na korzyść.
No to chyba akurat koledze nie grozi :)))))
BB

22. Data: 2000-09-27 07:21:23

Od: "Pipok" <T...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> wrote in message

> Kaja napisał(a) w wiadomości: <3...@f...pl>...
>
> .Po
> No to chyba akurat koledze nie grozi :)))))
> BB

Będę musiał spróbować, tym bardziej że głos natury
też już wzywa żeby się rozmnażać... :-O

23. Data: 2000-09-27 07:36:40

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pipok napisał(a) w wiadomości: <8qs7a1$npi$1@ons.mc2.renault.fr>...
>Będę musiał spróbować, tym bardziej że głos natury
>też już wzywa żeby się rozmnażać... :-O

A jak juz zajdziesz w ciaze to daj znac , co prawda w USA nie ma juz na
grody dla pierwszego ojca-matki, ale i tak bedzie co ogladac :>>>>>
BB

24. Data: 2000-09-27 07:53:05

Od: "Pipok" <T...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pipok napisał(a) w wiadomości: <8qs7a1$npi$1@ons.mc2.renault.fr>...
>

> A jak juz zajdziesz w ciaze to daj znac , co prawda w USA nie ma juz na
> grody dla pierwszego ojca-matki, ale i tak bedzie co ogladac :>>>>>

Powiem więcej! Już teraz jest co oglądać, szczególnie jak sobie podjem,
to wyglądam jak w ciąży (takiej przesuniętej pod przeponę). ;-)

25. Data: 2000-09-27 08:14:25

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pipok napisał(a) w wiadomości: <8qs95f$okh$1@ons.mc2.renault.fr>...

>Powiem więcej! Już teraz jest co oglądać, szczególnie jak sobie podjem,
>to wyglądam jak w ciąży (takiej przesuniętej pod przeponę). ;-)

Nic tak chlopa ni eupieksza jak samara coraz wieksza ;;>>>>>>>>>>>>
Ale to juz OT
BB

26. Data: 2000-09-27 15:42:49

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

BB napisał(a):

> Kaja napisał(a) w wiadomości: <3...@f...pl>...
>
> .Po
> No to chyba akurat koledze nie grozi :)))))

:-))))...Są jeszcze inne cuda na tym świecie...Może Ty mu coś doradzisz?

Kaja

27. Data: 2000-09-27 15:48:25

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

BB napisał(a):

> Kaja napisał(a) w wiadomości: <3...@f...pl>...
>
> .Po
> No to chyba akurat koledze nie grozi :)))))

:-)))))))))))))))))))))
Nie pisałam o koledze, tylko o swojej ciotecznej siostrze...

Kaja

28. Data: 2000-09-27 18:49:29

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pipok wrote:

> (snirf, snirf) No bo ja tak sobie pomyślałem że taki biedny jestem...
A co ma zrobić baba z takimi problemami. Facet to sobie jakos radę da a
kobieta!!!

29. Data: 2000-09-27 19:28:15

Temat: Re: Tradzik!
Od: Joanna Czaplinska <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Swadlern wrote:

a robiles badania, czy to nie demodex? Mnie przez kilkanascie lat leczono na
tradzik, wyszlam za maz, urodzilam dziecko (to a propos hormonow i sypiania z
plcia przeciwna) - i dalej nic, wreszcie ktos wpadl po rozum do glowy i kazal mi
zrobic wymaz z twarzy na obecnosc demodexa. Okazalo sie, ze oczywiscie, jest,
jak wol. Wystarczyly odpowiednie leki i minelo, choc lubi sie odnawiac.

Joanna

30. Data: 2000-09-28 06:44:52

Od: "Pipok" <T...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saanale" <s...@p...fm> wrote in message

> A co ma zrobić baba z takimi problemami. Facet to sobie jakos radę da a
> kobieta!!!

Oj to musi boleć... i to co gorsze nie fizycznie!

kontracepcja
Re:
Do czego służy maść Flucinar
Kardiomiopatia zastoinowa.