Re: Trądzik- Pomocy

From: "Elvira" <e...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Trądzik- Pomocy
Date: Mon, 19 Aug 2002 13:16:29 +0200

Użytkownik "Katarzyna" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ajqa4h$gq1$1@absinth.dialog.net.pl...
> A wiec tak jak w temacie mam straszny tradzik od poczatku wakacji
dermatolog
> na poczatku leczyl mnie na uczulenia a okazalo sie ze to tradzik na ktory
> przypisala mi specyfik ktory mi nie pomogl :((((
> Mam nadzieje ze tu znajde jakas pomoc.
> Chodzi mi o sposoby domowe albo ktore mozna kupic w aptece w miare
rozsadnej
> cenie .
>
> Pozdrawiam Katarzyna

Ja bym jednak radziła udać się do innego dermatologa i zacząć stosować
lekarstwo, które wyleczy trądzik na dobre, a nie na jakiś czas zmniejszy
jego efekty. Specyfików na receptę jest mnóstwo, ale tylko lekarz dobierze
ten właściwy, który będzie odpowiedni do Twojego typu skóry. Większość
środków dostępnych w sklepach i aptekach bardzo wysusza cerę i w zasadzie,
nawet jeśli zmniejszy się łojotok, skóra wygląda jak papier ścierny. Po
jakimś czasie przesuszona cera zaczyna reagować podobnie jak podczas
przetłuszczenia, czyli pojawiają się wypryski. Ja mogę Ci polecić
przyjmowanie tabletek drożdżowych (np. "Dolovit"), które powinno się
przyjmować przez okres kilku miesięcy. Działają "od środka" i naprawdę
pomagają. Dobre są kosmetyki "Garnier Pure", nowa niebieska seria dla cery z
problemami. Chociaż nadają się też dla osób bez trądziku, bo naprawdę
skutecznie oczyszczają skórę nie powodując wysuszenia. Dobre są też maseczki
z glinki zielonej. Jedna saszetka kosztuje co najwyżej kilka złotych, a
efekt niezły.

--
pozdrawiam,
Elvira