Trądzik- Pomocy

1. Data: 2002-08-19 08:31:49

Temat: Trądzik- Pomocy
Od: "Katarzyna" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiec tak jak w temacie mam straszny tradzik od poczatku wakacji dermatolog
na poczatku leczyl mnie na uczulenia a okazalo sie ze to tradzik na ktory
przypisala mi specyfik ktory mi nie pomogl :((((
Mam nadzieje ze tu znajde jakas pomoc.
Chodzi mi o sposoby domowe albo ktore mozna kupic w aptece w miare rozsadnej
cenie .

Pozdrawiam Katarzyna

1. Data: 2002-08-19 08:49:54

Temat: Re: Trądzik- Pomocy
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi o sposoby domowe

Sposób domowy: Szare mydło i szczotka (taka jak do pleców) myć twarz
3-6 x dziennie

Przeciwwskazanie - 'uczulenie na szare mydło'

> albo ktore mozna kupic w aptece w miare rozsadnej
> cenie .

Nie używałem - sposób domowy wystarczył

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-08-19 08:58:05

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A wiec tak jak w temacie mam straszny tradzik od poczatku wakacji
Ostrożnie ze słońcem, może bardzo podrażnić skórę
dermatolog
> na poczatku leczyl mnie na uczulenia a okazalo sie ze to tradzik na ktory
> przypisala mi specyfik ktory mi nie pomogl :((((
Sugeruję dalsze wizyty, jeden preparat mógł nie zadziałać, ja leczyłam trądzik
kilka lat. Odwiedź ginekologa, bo jesli to problemy hormonalne to sam
dermatolog nie wystarczy.
> Chodzi mi o sposoby domowe albo ktore mozna kupic w aptece w miare rozsadnej
> cenie .
oczywiście bardzo, bardzo dużo cieprpiwości. ziółka (dowolna mieszanka
antytrądzikowa z bratkiem) pite na czczo, higiena twarzy ( mojej służy mycie
Synergie Fresh), na dzień delikatny krem nawilżająco- matujący (ja stosuje
eris), wieczorek miejscowo olejek herbaciany i zamiennie maść mieszanka
Tormentiol i Aknemecyna (ta niestety na receptę). Oczywiście lekkostrawna,
bogata w cynk dieta, brak alkoholu i papierosów oraz sporo snu. Nie rezygnuj z
leczenia dermatologicznego, bo walczenie z bliznami potrądzikowymi jest jeszcze
trudniejsze.
> Pozdrawiam Katarzyna
Pozdrawiam , Monika

1. Data: 2002-08-19 11:16:29

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam nadzieje ze tu znajde jakas pomoc.
> Chodzi mi o sposoby domowe albo ktore mozna kupic w aptece w miare

Ja bym jednak radziła udać się do innego dermatologa i zacząć stosować
lekarstwo, które wyleczy trądzik na dobre, a nie na jakiś czas zmniejszy
jego efekty. Specyfików na receptę jest mnóstwo, ale tylko lekarz dobierze
ten właściwy, który będzie odpowiedni do Twojego typu skóry. Większość
środków dostępnych w sklepach i aptekach bardzo wysusza cerę i w zasadzie,
nawet jeśli zmniejszy się łojotok, skóra wygląda jak papier ścierny. Po
jakimś czasie przesuszona cera zaczyna reagować podobnie jak podczas
przetłuszczenia, czyli pojawiają się wypryski. Ja mogę Ci polecić
przyjmowanie tabletek drożdżowych (np. "Dolovit"), które powinno się
przyjmować przez okres kilku miesięcy. Działają "od środka" i naprawdę
pomagają. Dobre są kosmetyki "Garnier Pure", nowa niebieska seria dla cery z
problemami. Chociaż nadają się też dla osób bez trądziku, bo naprawdę
skutecznie oczyszczają skórę nie powodując wysuszenia. Dobre są też maseczki
z glinki zielonej. Jedna saszetka kosztuje co najwyżej kilka złotych, a
efekt niezły.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-08-19 16:31:58

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam nadzieje ze tu znajde jakas pomoc.
> Chodzi mi o sposoby domowe albo ktore mozna kupic w aptece w miare

Polecam wybrac sie na wizyte do kosmetyczki...

^Lan

1. Data: 2002-08-20 00:41:16

Od: "Natka" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze sie powtarzam, ale chcialabym pomoc, wiec jeszcze raz to samo:

Polecam sprawdzony, bardzo dobry sposob. Sprawdzony na dwoch facetach w
wieku rozwojowo-hormalnym z "wojna" na twarzy oraz wieloma osobami
(kolezanki, przyjaciolki, facet) z mniejszymi problemami.
Kup w aptece ziola "herbapolu" z pokrzywy, pij codziennie przynajmniej jeden
napar, efekt widoczny bedzie w okolicach miesiaca (czasami nawet dwoch), ale
jest to efekt murwany, jak reka odjal. Tyle, ze trzeba pic ziolka jakis czas
(okolo roku - mozesz robic przerwy, sprawdzac, czy juz wytsarczy - u kazdego
sie w koncu uspokaja tradzik). Organizm sie oczysci, a przede wszytskim
bedziesz miala piekna cere!!!!
Pozdrawiam i powodzenia, a glownie cierpliwosci!!!
Natalia
P.S. zapomnij na jakis czas o czekoladzie i ostrych przyprawach, bardzo
pomaga tez!!!!!

1. Data: 2002-08-20 08:21:38

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kazdego
> sie w koncu uspokaja tradzik). Organizm sie oczysci, a przede

Dodam jeszcze "bratek"- w mieszance z pokrzywą i drożdże raz dziennie

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-08-20 20:07:35

Od: cartoon <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli jest to tradzik pospolity, to istnieje masc -- isotrex, w aptece bez
recepty, 30PLN za tubke, ale starcza na jakies 2 miesiace. Stosuje sie 2x
dzienniecienka warstwa, konsystencja raczej przezroczysta i zelowata, wiec
bez obrzydzenia. Ja w kazdym razie polecam.
BTW sie witam z grupa:))
pozdr
cartoon

Propozycja odnosnie strony