Tradzik +tetralysal

1. Data: 2004-11-12 14:15:20

Temat: Tradzik +tetralysal
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam taki dylemat. Lecze sie juz ponad rok u dermatologa efekty jak sa to
bardzo krototrwale, a tak to co jakis czas cos lykam (chociaz na poczatku
kuracji lukalem -antybiotyki jakies) no i przez prawie caly czas mazidla
mam na twarz (wczesniej davercin) a teraz zineryt (erytromycyna z cynkiem)
wczesniej mialem erytromycyne (juz 2 razy nawet teraz 3 raz ale z tym
cynkiem) (ogolnikowo rzecz ujmujac). Kiedys nabaknelem ze ten dermatolog
jest do bani...i wujek dal mi lek (od swojego dermatologa) ktory ma mi
pomoc (jemu pomogl rewelacyjnie - ale wiadomo nie kazdemu jeden lek
pomaga). Ow lek nazywa sie Tetralysal. Bierze sie najpierw lacidofil (2
kapsulki) a potem 2 kapsulki ww leku. No i nie wiem co teraz mam zrobic,
tzn wiem :) ale chcialem sie spytac czy to jest dobry lek :) (tak po
krotce) i czy mi nie zaszkodzi. Jak juz pisalem biore teraz ziberyt
+dodatkowo lykam (tak "od siebie" z wlasnej woli) cynk.
Efekty...hm...ciezko stwierdzic. Jak na tyle smarowania, lykania. To zmiany
sa male:(
Wezme ten lek i sie spytam mojego dermatologa czy moznaby nim mnie leczyc,
ale znajac zycie sie na mnie wku...rzy i powie zebym sobie zmienil
dermatologa skoro wiem lepiej :/
1 paczke juz mam (cena jakies 18zl wiec az tak strasznie drogi nie jest)
tylko jak na tyle lykania (bierze sie to jakies 4 miechy) to pewnie ze 2
trzeba bedzie dokupic.
Post wyszedl troche dlugi i w sumie brak w nim konkretnego pytania :/ ale
mam nadzieje ze ktos cos ciekawego napisze.

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-11-12 14:18:18

Temat: Re: Tradzik +tetralysal
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Hektor <m...@N...alternatywa.net> napisał(a)
wnews:Xns959F9B746BE411272362@127.0.0.1:

> ziberyt

zineryt (literowka)

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-11-12 15:30:12

Od: "xxx" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sie leczylem Tetrtlysalem przez 6miesiecy...Watroba powiedzmy czasami
doskwiera... Ale efekt jest o niebo lepszy od tych Zinerytów i innych bubli
stosowanych miejscowo... Sszczerze polecam...Uzbroj sie w cierpliwosc i do
dziela...Zapewniam Cie ze to bedzie najsluszniejsza decyzja...Powiem tak:
zmusilem dermatologa do przepisania mi antybiotyku doustnego...potem
zrezygnowalem z jego uslug bo mnie denerwowal ta swoja gadka ze sie
przesadza i wogole...Sam sie lecze i mam wiecej kasy w kieszeni.Nic zlego
sie nie moze stac bo ten lek jest kiepski w porownaniu z Roaccutane :)),
który kazdemu polecam...ale wczesniej lecz sie Tetralysalem...

Mi pomogl...skonczylem kuracje maju...do tej pory cos tam mi wyskakuje ale
to nie jest to co bylo kiedys.Powodzenia.Jak cos to pytaj

Pozdrawiam
Rafal

1. Data: 2004-11-12 16:18:41

Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hektor" <m...@N...alternatywa.net> skrev i meddelandet
> Mam taki dylemat. Lecze sie juz ponad rok u dermatologa efekty jak sa to
> bardzo krototrwale

A miales robiony ostatnio posiew z antybiogramem?
Bo bez tego mozna zjesc tone lekow, ktore zupelnie Ci nie pomoga, a wrecz
przeciwnie.

magda

1. Data: 2004-11-12 17:05:10

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

":: Solana ::" <s...@h...com> napisał(a)
wnews:cn2ne2$edq$1@news.onet.pl:

> A miales robiony ostatnio posiew z antybiogramem?
> Bo bez tego mozna zjesc tone lekow, ktore zupelnie Ci nie pomoga, a wrecz
> przeciwnie.

Niestety :/ nie. W tej przychodni (do ktorej jestem zapisany) jest 2
dermatologow. Jeden narzeka ze drugi przepisal taki a nie inny lek.
Wku...rza mnie juz to wszystko, a najbardziej niefachowosc lekarzy, ktorzy
maja mnie w dupie. Wyglada to tak: przychodze...pani przepisuje
lek...przychodze...etc., etc., etc.
O co chodzi z tym posiewem? Tzn. mniej wiecej wiem, ale jak to zasugerowac
"lekarzowi" zeby to wykonal? Dlaczego tego jeszcze mi nie zrobili?!

Eh... ;(
Samemu chyba zaczne sie leczyc.

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-11-12 17:20:00

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"xxx" <w...@w...pl> napisał(a) wnews:cn2ktp$ck7$1@m2.bm.pw.edu.pl:

> Mi pomogl...skonczylem kuracje maju...do tej pory cos tam mi wyskakuje
> ale to nie jest to co bylo kiedys.Powodzenia.Jak cos to pytaj

Hm chcialem na maila...ale masz najwidoczniej w sygnaturze "antyspamowy" :)
Bo niedoszedl

Troche niescisle jest dla mnie dawkowanie. Tzn. wywnioskowac moge z
ulotki,iz przez 15 dni mam brac 2 Lacidofile a po jakiejs 1h 2
tabletki Tetralysal-u (nie wiem czy Lacidofile dawali w opakowaniu,
ale watpie, pewnie wujek mi dal-bo polecil ten lek). Czyli musze
dokupic sobie cos co "bedzie chronilo" mnie :) czyli to Lacidofile
moze byc? Kiedys byl i Lacid (?) to cos podobnego?

Czyli zeby bylo jasne...2 tabletki naraz lyknac? Lyknac dzis? :) (chodzi mi
o to czy na wieczor mozna? A potem, na dzien jutrzejszy np w porze
poludnia, lub popoludnia).

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-11-12 17:20:21

Od: "xxx" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości
> Eh... ;(
> Samemu chyba zaczne sie leczyc.

POPIERAM... Ja tam jakbym był dermatologiem to bym każdego uzdrowił...Nic
nikomu by nie groziło bo sam eksperymentowałem na sobie i zyje bez zadnych
skutkow ubocznych :P

Pozdrawiam i zycze owocnej walki
Rafał

1. Data: 2004-11-12 17:21:33

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Hektor <m...@N...alternatywa.net> napisał(a)
wnews:Xns959FB8D04F2461272362@127.0.0.1:

> Samemu chyba zaczne sie leczyc.

Wybaczcie za slownictwo...ponioslo mnie troche :)

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-11-12 19:18:27

Od: ":: Solana ::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hektor" <m...@N...alternatywa.net> skrev i meddelandet

> O co chodzi z tym posiewem? Tzn. mniej wiecej wiem, ale jak to zasugerowac
> "lekarzowi" zeby to wykonal?

Koniecznie!
Posiew sie robi przed kuracja antybiotykami, by stwierdzic na jakie
antybiotyki bakeria jest oporna/wrazliwa.

> Dlaczego tego jeszcze mi nie zrobili?!

Wybacz, ale tego nie wiem. A moze wiem, ale nie bede sie wypowiadac.

magda

1. Data: 2004-11-12 19:49:45

Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora