cellese firmy Philips skuteczny?

1. Data: 2004-11-11 19:44:16

Temat: cellese firmy Philips skuteczny?
Od: "Monii" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna takie urządzenie, zasysające skórę, wykonując jej głęboki
masaż.
Wnioskuję więc, że zmniejsza bądź likwiduje celulit. Na ile jest skuteczne
nie wiem. Gdyby ktoś miał jakieś doświadczenie z cellese proszę o
podzielenie się nimi.

1. Data: 2004-11-12 00:19:30

Temat: Re: cellese firmy Philips skuteczny?
Od: "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monii" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wnioskuję więc, że zmniejsza bądź likwiduje celulit. Na ile jest skuteczne
> nie wiem. Gdyby ktoś miał jakieś doświadczenie z cellese proszę o

Ekhm...... mam, dostałam od męża w prezencie... (z moim wyraźnym wskazaniem
co chcę dostać)....
Wstyd się przyznać - nie używam... ale wygląda obiecująco.
Może mnie tym postem przywołałaś do porządku?
Spróbuję, dla własnego dobra, poużywać i jak mi się to uda - zdam relację.

Pzdr,
LH

1. Data: 2004-11-12 09:28:44

Od: "Anna J." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monii" napisał ...
>Gdyby ktoś miał jakieś doświadczenie z cellese proszę o
> podzielenie się nimi.

Ja miałam kiedyś ten aparat.
Byłam nastawiona bardzo pozytywnie do niego, ale strasznie się
rozczarowałam - pieniądze wyrzucone w błoto.
Masaż nic mi nie dawał (oprócz bólu głowy, bo maszynka strasznie głośno
pracuje ;-) a aparat czasem nawet boleśnie "wcinał" skórę.
Dla mnie jedno z największych badziewi jakie wyprodukwano.
Ania

1. Data: 2004-11-12 18:51:04

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lady_huncwot" <l...@n...autograf.pl> napisał w
wiadomości news:cn0vif$5uu$1@news.onet.pl...

> [...]
> co chcę dostać)....
> Wstyd się przyznać - nie używam... ale wygląda obiecująco.
> Może mnie tym postem przywołałaś do porządku?

No mam to samo.
Aparat nie przyniósł u mnie żadnej poprawy.
Może dlatego, że jedynie go kupiłam, na stosowanie zabrakło już wytrwałości
;))
Ale dużo sobie po nim obiecuję.
Zacznę od jutra, albo lepiej od poniedziałku :)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

Second hand w Toruniu