allegro znowu

1. Data: 2004-11-12 03:53:25

Temat: allegro znowu
Od: "paprika" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://allegro.pl/show_item.php?item=34736426
czy to oryginalny tester? bo prawdziwe pudełko przeciez nie jest niebieskie
tylko kremowe... czy testery maja inne pudelka? mam nadzieje ze to prawdziwe
perfumy, bo juz je kupilam:) w kazdym razie wole wiedziec co mnie czeka po
otworzeniu paczki

pozdrawiam

paprika

1. Data: 2004-11-12 04:54:01

Temat: Re: allegro znowu
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Nov 2004 04:53:25 +0100, in pl.rec.uroda "paprika"

> [...]
>perfumy, bo juz je kupilam:) w kazdym razie wole wiedziec co mnie czeka po

hmmm. niby wszystko ok, ale wszystkie pełnowymiarowe aukcje tego
użytkownika, do których zajrzałam, są opisane jako prezent od
właściciela perfumerii z Hiszpanii. dla mnie to dziwne.

cellese firmy Philips skuteczny?
Second hand w Toruniu
Pytanko o kosmetyki.
Wybory miss...