Trądzik u 12-latka.

1. Data: 2003-09-19 17:11:33

Temat: Trądzik u 12-latka.
Od: "Krystyna" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie coś dobrego i sprawdzonego na trądzik. Z góry dziekuję. Krystyna

2. Data: 2003-09-19 17:23:30

Temat: Re: Trądzik u 12-latka.
Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna napisał:
> Poradźcie coś dobrego i sprawdzonego na trądzik

woda + mydło
sprawdzone i skuteczne

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2003-09-19 21:30:33

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

antybakteryjny tonik bez alkoholu
krem z kwasami, najlepiej salicylowym,np. neutrogena clear pore treatment
coś z nadtlenkiem benzoilu,np. żel benzacne (5% i 10%, lepiej zaczać od 5%),
krem Brevoxyl (3%), kanefug-oxid, akneroxid,...
nie stosowac klasycznego mydła, lecz preparaty do mycia o kwaśnym pH

4. Data: 2003-09-20 08:27:22

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

udać się do dobrego dermatologa, moj brat też tak miał, ale udał sie troszkę
za późno jak już było tych pryszczy dużo za dużo, ale nadal sie leczy, to
już z rok chyba jest. Dodam, że ma 16 lat. Kremy i maści są różne co jakiś
czas.

5. Data: 2003-09-20 10:48:18

Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie pomogla masc siarkowa + jakis plyn chyba tez na siarce.
leki robione na zamowienie, wiec trzeba pojsc do dermatologa
co by takie wypisal

--
pozdrawiam,

---------------------------------------------[.:wham
my:.]

6. Data: 2003-09-20 11:44:22

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bursztynka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> już z rok chyba jest. Dodam, że ma 16 lat. Kremy i maści są różne co jakiś

...też polecam dermatologa, oceni jaki jest stopień zmian, łatwiej dobrać
odpowiedni lek (mój syn stosuje np Isotrex), choć oczywiście dobre kosmetyki
pielęgnacyjne - antytrądzikowe nie zaszkodzą... :-)

pozdrawiam,
Agata

lamblia + Certisil
zatkane ucho
Seksuolog: platny czy nie? gdzie? ile?
Do seksuologa: pomocy!!
hormony plciowe u kobiety: kiedy badac poziom?