Troche mi glupio

1. Data: 2002-03-06 11:33:47

Temat: Troche mi glupio
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

bo nie wiem, jakie warzywa je sie z kasza gryczana.

Czesc !
Dzisiaj bedzie taki wlasnie egzotyk, wolowinka juz sie szykuje... Z czasow
PL pamietam tylko ogorek kiszony i tak zawsze u nas jest, ale jakby tak cos
innego? Nie umiem sobie wyobrazic co by tu smakowo pasowalo. Chodzi mi o cos
bardzi witaminowego, bo dzieciaki kwekajace i troche pochorowane chodza.
Mysle i mysle i nic mi nie pasuje do tej kaszy.

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-03-06 11:40:02

Temat: Re: Troche mi glupio
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzi witaminowego, bo dzieciaki kwekajace i troche pochorowane chodza.
> Mysle i mysle i nic mi nie pasuje do tej kaszy.

cebula
kiszona kapusta z marchewką
a jak się wściekniesz to i kim-chi albo mixed pickels podejdzie ;-)

Waldek

1. Data: 2002-03-06 11:46:58

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> [...]
> bardzi witaminowego, bo dzieciaki kwekajace i troche pochorowane chodza.

Moze jakas surowka z kapusty z cebula, jablkiem i natka pietruszki?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-03-06 11:51:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 06 Mar 2002 11:33:47 GMT, <m...@h...com> wrote:

> [...]
>bardzi witaminowego, bo dzieciaki kwekajace i troche pochorowane chodza.
>Mysle i mysle i nic mi nie pasuje do tej kaszy.

jak na moj gust to kazda surowka bedzie dobra
Krysia

P.S. Dalej jedziesz na te konferencje za 10dni????

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-06 12:22:55

Od: "Kasienia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Umnie dzisiaj tez kasza na obiad, na dodatek podam starte buraczki
przysmazane ze smietanka.
Pozdrawiam
Kasienia

1. Data: 2002-03-06 13:08:56

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Nic mi po Was dzisiaj. Surowka z kapusty byla wczoraj,
przerozna salatka przedwczoraj, a buraczki mi jakos do gryki nie leza...

1. Data: 2002-03-06 13:14:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Nic mi po Was dzisiaj. Surowka z kapusty byla wczoraj,
>przerozna salatka przedwczoraj, a buraczki mi jakos do gryki nie leza...

A to Wy nie mozecie jesc surowki dzien po dniu? thi, Holandia,
dziwny kraj ;P

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-06 13:14:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>nie wiem, czy o to ci chodzilo, ale ja bardzo lubie i czesto robie kasze
>tak: gotuje kasze, malo soli albo w ogole bez, za to z kostka rosolowa,
>osobno podgotowuje marchewke w kostke, dodaje do kaszy, i na sam koniec
>wloskie orzechy. przyprawy dowolne. jak mam, to do tego dodaje jeszcze pora.
>takie risotto kaszowe.

kaszotto
Krysia
K.T. - starannie opakowana