Trójmiejsko i spotkaniowo

1. Data: 2005-11-06 20:52:25

Temat: Trójmiejsko i spotkaniowo
Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sobota, godz. 18:00
Tradycyjnie gość-niespodzianka, tym razem wtórny nalot frakcji śląskiej.
Jako że akurat będę w nastroju urodzinowym imprezka będzie w nietypowym
miejscu.
Proszę o potwierdzenie udziału.

Eulalka

2. Data: 2005-11-06 21:01:15

Temat: Re: Trójmiejsko i spotkaniowo
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w
wiadomości news:dklqe9$crs$2@theone.laczpol.net.pl...

> [...]
> śląskiej.
> Jako że akurat będę w nastroju urodzinowym imprezka będzie w

O,o frakcja śląska, bardzo miło mnie sie kojarzy.Niestety, w tej chwili
mam 39 stopni, jestem cała obolała i wesze ptasia grype;-)Jak dozyje, to
sie pisze

Gosia

3. Data: 2005-11-06 21:09:33

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia użytkownik o nazwie "Eulalka" ślicznie napisał :

> [...]
> frakcji śląskiej. Jako że akurat będę w nastroju
> urodzinowym imprezka będzie w nietypowym miejscu.

ja bardzo. tylko musze mame zutylizowac, bo jej zabralam samochod, a sie
tez szykuje imprezka u siostry, wiec musze pokombinowac. ale ja dzisiaj
jestem jak najbardziej za.

--
JoAsienka
gg 1489928

4. Data: 2005-11-06 21:22:05

Od: "Grzecki" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> O,o frakcja śląska, bardzo miło mnie sie kojarzy.Niestety, w tej chwili
> mam 39 stopni, jestem cała obolała i wesze ptasia grype;-)Jak dozyje, to

A potem wyćwierkasz nam wszystko.
Ania - posterunkowa.

5. Data: 2005-11-06 21:58:18

Od: PLASER <plaser@nie_dla_spamu_drezyny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-11-06 21:52, Użytkownik Eulalka napisał :

Na razie na imprezę piszą się same baby... zlot czarownic.
A dodatkowo, pierwsza czarownica wali posta na 3 grupy...

Eulalka wstydź się :)

Pozdrawiam
PLASER

6. Data: 2005-11-06 22:02:02

Od: Andrzej <alugin_skasuj_to_@_i_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

PLASER napisał(a):
> [...]
>
> Na razie na imprezę piszą się same baby... zlot czarownic.
> A dodatkowo, pierwsza czarownica wali posta na 3 grupy...

Bo to zla kobieta jest.... i nawiedzona ;)
Popieram ten ruch kobiet oby byl rytmiczny :>

Andrzej

7. Data: 2005-11-07 02:35:52

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dklqup$i95$1@news.onet.pl,
Gosia Plitnik <p...@o...pl> napisał/a:
> [...]
>
> O,o frakcja śląska, bardzo miło mnie sie kojarzy.Niestety, w tej
> chwili mam 39 stopni, jestem cała obolała i wesze ptasia grype;-)Jak

Świnki jesteście. Nie dość, że masz grypę, to jeszcze nie chcecie zdradzić
kto będzie. Do roboty frakcjo trójmiejska ;-)

Pozdrawiam
Tatiana
--
Wierzę, że im bardziej się kocha, tym więcej się czyni,
gdyż miłości, która nie jest niczym więcej niż uczuciem,

8. Data: 2005-11-07 02:36:40

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dklrm7$l6j$1@news.onet.pl,
JoAsienka <wloja@poczta..onet.pl> napisał/a:

> ja bardzo. tylko musze mame zutylizowac, bo jej zabralam samochod, a
> sie tez szykuje imprezka u siostry, wiec musze pokombinowac. ale ja
> dzisiaj jestem jak najbardziej za.

Bądź, bądź, opowiesz nam potem, pliz, pliz.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Gdy człowiek obrasta w piórka, nie znaczy, że będą z nich skrzydła
/Henryk Fiszel/

9. Data: 2005-11-07 08:58:00

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzecki" <g...@f...pl> napisał w wiadomości

> A potem wyćwierkasz nam wszystko.
> Ania - posterunkowa.

No, nie wiem, nie wiem......Na dzieciowa grupe, jak znam zycie opis nie
bedzie sie nadawał;-)

10. Data: 2005-11-07 21:51:05

Od: "Maciej Milaszewski" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wielki Sir natan potwierdza przybycie :)

AveMariaSingles.com/prze znaczeni.pl
www.vivepc.com Tu tienda de ordenadores discos duros impresoras memorias, Lo + barato . CP09
LastMinute dla Twojego małżeństwa
rodzinny dom dziecka