ZLOT!

1. Data: 2005-11-02 22:03:33

Temat: ZLOT!
Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Chcialem sie was zapytac, co sadzicie o jakimś małym zlocie?
Jesteś ktoś z Poznania? Pisze sie ktoś na spotkanie? Oczywiscie ja sprawy
organizacyjne biore na siebie. Zamin was tutaj rozpierdole, chcialbym
pogadac z wami w realu i wiedziec kto jest kto, oraz co soba reprezentuje.

Czy ktoś jest chętny?

--
---------
/

2. Data: 2005-11-03 00:29:19

Temat: Re: ZLOT!
Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:1c9w1v50fnwy7.dlg@fioletowykot.sytes.net,
Fioletowy Kot! <f...@v...pl> napisał/a:
> Witajcie!
>
> Chcialem sie was zapytac, co sadzicie o jakimś małym zlocie?

Małe zloty sa super. I są organizowane co jakiś czas w różnych miejscach.

> [...]
> sprawy organizacyjne biore na siebie. Zamin was tutaj rozpierdole,
> chcialbym pogadac z wami w realu i wiedziec kto jest kto, oraz co

Super. Dzięki łaskawco, że zdecydowałeś się na taki krok. Aż boję się
pomyśleć co byłoby jak byś nas tu rozp...ił bez zapoznania się z
niektórymi...

> Czy ktoś jest chętny?

Jak ten las rąk zgłaszających się na zlot przeliczysz, to zobacz czy macie
tam taką dużą remizę, bo gdzie indziej może być trudno sie pomieścić. Chyba,
że poznańską Arenę wynajmiesz na tą okazję.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Jak pokazują badania, 50% Polaków nie ma pojęcia,
że stanowi połowę społeczeństwa

3. Data: 2005-11-03 09:36:01

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Jak ten las rąk zgłaszających się na zlot przeliczysz, to zobacz czy macie
> tam taką dużą remizę, bo gdzie indziej może być trudno sie pomieścić. Chyba,
> że poznańską Arenę wynajmiesz na tą okazję.

W żałosny sposób chcialaś ze mnie zakpić, ale ok, tak trzymaj, z czasem
jeszcze cie naucze, bo tu przecież nie podważysz tego, że jestem w tym
mistrzem.

--
---------
/

4. Data: 2005-11-03 09:41:46

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Nov 2005 10:37:48 +0000, krys napisał(a):

> W czym?

W żałosnym sposobie kpienia. Przecież napisał:-)

puchaty

5. Data: 2005-11-03 10:08:43

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena <t...@l...com.pl> napisał(a):

> Jak ten las rąk zgłaszających się na zlot przeliczysz,

Tylko się nie pchać!

--
s i w a

6. Data: 2005-11-03 10:37:48

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot! napisał(a):

> W żałosny sposób chcialaś ze mnie zakpić, ale ok, tak trzymaj, z
> czasem jeszcze cie naucze, bo tu przecież nie podważysz tego, że
> jestem w tym mistrzem.

W czym?
Justyna ciekawska
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

7. Data: 2005-11-04 03:44:08

Od: Bischoop <B...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <v39jjeekehxp$.dlg@fioletowykot.sytes.net> Fioletowy Kot! napisał(a):

> W żałosny sposób chcialaś ze mnie zakpić, ale ok, tak trzymaj, z czasem
> jeszcze cie naucze, bo tu przecież nie podważysz tego, że jestem w tym
> mistrzem.

Kpisz sam z siebie.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

8. Data: 2005-11-05 18:22:41

Od: "G.Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Tylko się nie pchać!
>
> --
> s i w a
Dajcie mu spokój ,i tak ma przerąbane z powodu puchnących jaj, w takich
okolicznościach każdemu może walić w dekiel....

9. Data: 2005-12-03 13:57:24

Od: Szyderca! <j...@o...niepotrzebny> szukaj wiadomości tego autora

G.Romek napisał(a):

> Dajcie mu spokój ,i tak ma przerąbane z powodu puchnących jaj,

Fakt, za dużo rucham.

--
Do piekła!
www.szyderca.sympatia.pl GG: 7526231

Teściowa i intrygi
Lo que me estoy ahorrando ,, gracias AK33
opieka nad alkoholikiem w domu opieki?
Histrionizm
chłopiec czy dziewczynka?