Teściowa i intrygi

1. Data: 2005-11-02 06:38:41

Temat: Teściowa i intrygi
Od: "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego niektóre teściowe mają tendencję do wtrącania się w sprawy
małżeństwa dzieci? Czy boją się o nie, często nie mając świadomości, że same
są źródłem kłopotów?
Czy nie jest klasycznym przykładem manipulacji, kiedy matka mówi: "Chcesz,
żebym dostała zawału serca?" kiedy dziecko przychodzi do domu, aby wzbudzić
w nim wyrzuty sumienia, że w ogóle wychodzi?

2. Data: 2005-11-02 12:38:47

Temat: Re: Teściowa i intrygi
Od: madi <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

faktycznie tak jest. sama znam takie przypadki. teściowe zarówno z
jednej jak i z drugiej strony zawsze mają coś do powiedzenia. a potem
zaczynają sie kłopoty między małżonkami. I po co?

3. Data: 2005-11-02 13:23:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Sobociński napisał(a):
> Dlaczego niektóre teściowe mają tendencję do wtrącania się w sprawy

Nie wiem, czy Cię tym pocieszę, ale teściowie (ojcowie) też potrafią
nieźle zaleźć za skórę. Mi taki jeden właśnie systematycznie zachodzi :-(.

Ewa

4. Data: 2005-11-02 19:13:35

Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ech, no mają i trzeba jasno, dobitnie i dyplomatycznie powiedzieć ciętą
ripostę Wujka Staszka.
pozr. Krzysiek

/PS: riposta: http://tinyurl.com/9wmoq

5. Data: 2005-11-05 16:37:33

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Sobociński" <p...@o...pl> napisał
w wiadomości news:ec87c$43685da0$540a23ed$9366@news.chello.pl...
> Dlaczego niektóre teściowe mają tendencję do wtrącania się w sprawy
> małżeństwa dzieci? [...]

Gdyż albowiem się im na to pozwala?

Paff

6. Data: 2005-11-09 15:44:30

Od: "artec" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, czy Cię tym pocieszę, ale teściowie (ojcowie) też potrafią
> nieźle zaleźć za skórę. Mi taki jeden właśnie systematycznie zachodzi :-(.

A głupie synowe i głupi zięciowie nie zalazą za skórę?

7. Data: 2005-11-10 08:03:33

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artec" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

<snip>

> A głupie synowe i głupi zięciowie nie zalazą za skórę?

Głupie ludzie "wogle" potrafią zaleźć za skórę.
Głupota to grzech.

Paff
:)

8. Data: 2005-11-22 20:24:59

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dlaczego niektóre teściowe mają tendencję do wtrącania się w sprawy
> małżeństwa dzieci? Czy boją się o nie, często nie mając świadomości, że

IMO wielu mamom wydaje się, że one wiedzą lepiej. Mam wrażenie, że bardzo im
trudno wytłumaczyć sobie, że córka czy syn jest juz dorosłą osobą i może
mieć swoje zdanie na jakiś temat, swoje metody, miejsce na łyżki w
szufladzie a nie w szafce i kalendarz z gołą dupą na ścianie a nie
reprodukcję obrazu ze słonecznikami autorstwa pewnego holenderskiego
malarza. Wszystko to z troski o swoje dziecko, które przecież ma mniej
doświadczenia od nich. Ja to piszę troszkę ironicznie, troszkę ze smutkiem
(bo przerabiam, a właściwie mój TŻ przerabia) a troszkę ze zrozumieniem (bo
być może kiedyś sama taka będę).

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

9. Data: 2005-11-30 22:02:24

Od: Key <krzychoo@_CIACH_alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

madi napisał(a):
> faktycznie tak jest. sama znam takie przypadki. teściowe zarówno z
> jednej jak i z drugiej strony zawsze mają coś do powiedzenia. a potem
> zaczynają sie kłopoty między małżonkami. I po co?

To prawda. U mnie jest taka sytuacja. Moja żona jest pod tak olbrzymim
wpływem swojej matki, że... od wczoraj mieszkają razem. Zostałem sam w
pustym domu, bez żony, dziecka etc... za to one kupiły razem mieszkanie
i to 1,5 roku po ślubie :-(
Boli jak cholera, na razie się z tym męczę, potem zobaczę...

Lo que me estoy ahorrando ,, gracias AK33
opieka nad alkoholikiem w domu opieki?
Histrionizm
chłopiec czy dziewczynka?
Podsumowanie debaty o populizmie