rodzinny dom dziecka

1. Data: 2005-11-03 12:38:31

Temat: rodzinny dom dziecka
Od: "WHYSKY" <w...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem moze ze nie ta grupa ale moze ktos zna jakies linki albo posiada wiedze
jak zalozyc rodzinny dom dziecka jakie formalnosci, jakie trzeba spelniac
kryteria etc
dziekuje i pozdrawiam Grzegorz

2. Data: 2005-11-03 12:43:41

Temat: Re: rodzinny dom dziecka
Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

WHYSKY wrote:
> wiem moze ze nie ta grupa ale moze ktos zna jakies linki albo posiada wiedze
> jak zalozyc rodzinny dom dziecka jakie formalnosci, jakie trzeba spelniac
> kryteria etc

Zapraszam na:
http://www.nasz-bocian.pl/

Dominika

3. Data: 2005-11-03 13:54:08

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WHYSKY" ...
> wiem moze ze nie ta grupa ale moze ktos zna jakies linki albo posiada
> wiedze jak zalozyc rodzinny dom dziecka jakie formalnosci, jakie trzeba
> spelniac kryteria etc

Mają od jakiegoś czasu swoją stronę.

http://www.rdd.pl/

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

ZLOT!
Teściowa i intrygi
Lo que me estoy ahorrando ,, gracias AK33
opieka nad alkoholikiem w domu opieki?
Histrionizm