Re: Trudno się nie zgodzić z prawdą

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Trudno się nie zgodzić z prawdą
Date: Fri, 2 Oct 2015 21:58:09 +0200

glob pisze:

> No nie bardzo bo wtenczas też nie będzie gwałcenia pedofilnego .

Pokaż mi gdzie i czy kiedykolwiek akceptowałem i propagowałem gwałt ?
Rzucasz słowa na wiatr licząc, że Twoje matactwo zostanie poczytane za
prawdę. Obrzucasz błotem i liczysz na to, że przyklei się i przyschnie.

> Kościół narzucając ludziom swoje zdanie, nie pozostawia ludziom
> wyboru, bo przykładowo nikt nie ciągnie katoli na inwitro, zakaz, to
> akt gwałtu na społeczeństwie.

Dokładnie o tym samym piszę: zakaz to przemoc. I nie jest ważne czego
ten zakaz dotyczy. A zakaz edukacji dzieci jest najbardziej traumatyczny
dla dzieci.

> Dokładnie takiego samego jak gwałcenie dzieci, którym narzuca się
> obcowanie przemocą.

I znowuż piszesz nieprawdę: ja pozostawiam wybór dzieciom, to one mają
zdecydować o tym czy chcą swój "pierwszy raz" przeżyć z rodzicami w
znanym sobie i najbardziej przyjaznym otoczeniu czy też chcą zaliczyć
pierwszy akt seksualny w otoczeniu niepewnym i przypadkowym. Zauważ, że
inicjacja seksualna z rodzicami to przede wszystkim emocjonalne
zrównanie się syna z ojcem i córki z matką. To akt w którym dziecko
staje się równe swemu Stwórcy/Bogu. Jest to przeżycie tak
wieloaspektowe, że powierzenie go przypadkowi to tak jak rosyjska ruletka.

> Seks to psychika, nie trzeba badań chociaż pomagają, Gdyż na własne
> oczy widzimy każda wypowiedz biskupa jest zboczona, narzucająca
> ludziom dyktat.

Duchowni, nie tylko katoliccy, ale również protestanccy, prawosławni,
szamani, czarownicy i inni robią ludziom wodę z mózgu by sprawować nad
stadem kontrolę gdyż w ten sposób czują się lepsi od innych, którym tę
władzę narzucą. W ten sposób chwilowo uwalniają się od kompleksu Edypa.
A bezwolna tłuszcza kupuje ich czary mary gdyż nie ma własnego zdania.Bo
jakże by mogła je mieć skoro szeregowi członkowie (mężczyźni) każdej
społeczności cierpią na kompleks Edypa. Kobiety również cierpią z powodu
braku poczucia własnej wartości ale one dzięki temu, że są w stanie
podporządkować sobie mężczyzn używając w tym celu seksu (handlują seksem
niczym każdym innym towarem) więc czują się władczyniami kompensując
sobie częściowo kompleks Elektry.
O tym skąd sie obydwa kompleksy biorą nie będę Ci po raz setny
tłumaczył. :-)

> W demokracji to ludzie podejmują decyzje co dla nich jest dobre, tym
> samym znika z przestrzeni i seksualnej proces gwałcenia innych bo
> innych trzeba szanować, a to wyklucza pedofilie w dużym stopniu.

Mamy demokrację i co z tego. Przestępstw seksualnych mamy jeszcze więcej
niż za komuny. A sama demokracja to manipulacja, w której sprytniejszy i
odważniejszy potrafi sobie zrobić z gawiedzi niewolnicze stado.
Darwinowska doktryna, że silniejszy musi zwyciężyć jest kontynuatorką
doktryny, którą reprezentują wszystkie religie, w których mamy do
czynienia z bogami, bożkami, aniołami, boginiami etc., którym wierni
muszą sie podporządkować.

Ale jak już tutaj dotarliśmy to zastanów się czy wszystkie te ideologie
hołubiące niewolnicze relacje społeczne nie mają za swój cel...
zmuszenie ludzi do samodzielnego myślenia. Ci którzy zaczną samodzielnie
myśleć przetrwają a ci, którzy nie zaczną pójdą z dymem, znikną w
czeluściach niebytu. Może właśnie przemoc, ale świadoma, jest lekarstwem
(antidotum) na przemoc ślepą. Wystarczy tylko uświadomić sobie cel,
któremu ślepa i nieświadoma przemoc służy. I wystarczy uświadomić sobie
jakie warunki musi spełniać przemoc świadoma, czym ma się ona kierować
czyli z jakiego drogowskazu ma korzystać.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/