Trujace rosliny a dzieci w ogrodzie...

21. Data: 2004-03-16 14:22:15

Temat: Re: Trujace rosliny a dzieci w ogrodzie...
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"magda" <mag-l@spam_wp.pl> writes:

> A Tobie nic sie nie dzieje???

A co ma się dziać? Od cisów? Albo od takich naparstnic? Albo od czego
tam jeszcze... aaa, dykoltu, tfu, dyptanego dyptamu? Nie, nic. Ale to
może przez moją gruboskórność...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Przez połacie obydwu Ameryk
Wysyłają oba płuca me ryk:

22. Data: 2004-03-17 02:21:59

Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie.

> Polecam dobry podręcznik, bo to jest nie tak proste zagadnienie. Śmiertelnie
> trująca roślina po przeniesieniu do ogródka niekiedy przestaje być trująca.
> Słynny barszcz Sosnowskiego rosnący w górach nie jest niebezpieczny
> (przynajmniej dla mnie). A jagódki cisa są jadalne - jadłem i żyję tylko
> pestki wypluwałem (bo są trujące).

Barszcz Sosnowskiego, rośnie i u mnie już parę lat i też nie zaobserwowałem
żadnych objawów w trakcie pracy przy nim. Przypatałętał się do mego ogrodu
prawdopodobnie z jakąś roślinka bagienną.

Dziecku po prostu trzeba wytłumaczyć że to jest beee.

Cisy mają kolorowe owoce, a obsadzone mam prawie całe osiedle i to w okolicah
placu zabaw dzieci. I nie spotkałem sie z sytuacją żeby któreś się zatruło, a
znam tu prawie wszystkich.

Pozdrawiam
Paweł Woynowski
http://www.mikrojezioro.net.pl