Truskawa i Joanna Pers

1. Data: 2005-03-26 14:20:40

Temat: Truskawa i Joanna Pers
Od: "JoannaMroz" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanno,
powinniśmy chyba napisać do Truskawy, żeby dali Ci specjalny rabat za
promowanie ich sklepu.
Sądzę, że większość zamówień Truskawy z Polski odbyło się ostatnio za Twoją
sprawą.
Może są skłonni do takich akcji, jak sądzisz?
Pozdrawiam,
też Joanna

1. Data: 2005-03-26 19:42:08

Temat: Re: Truskawa i Joanna Pers
Od: "Halina Eisner" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoannaMroz <j...@z...pl> napisał(a):

> Joanno,
> powinniśmy chyba napisać do Truskawy, żeby dali Ci specjalny rabat za
> promowanie ich sklepu.
Może być problem niejaki, głównie z tego powodu, że takiej osoby raczej na tej
grupie nie ma... A jeśli nawet jest, to nie podpisuje się nazwiskiem...
;>

1. Data: 2005-03-27 23:24:47

Od: "GosiaK" <g...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina Eisner" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Może być problem niejaki, głównie z tego powodu, że takiej osoby raczej na
> tej
> grupie nie ma... A jeśli nawet jest, to nie podpisuje się nazwiskiem...

Jest... Tyle, że _Jolanta_ Pers :o) Bo jak mniemam to o nią chodziło Joasi
;o)

pozdrawiam świątecznie
MałGosiaK
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
kalendarzyki, wizytówki... zobacz co jeszcze...
www.margot.blo.pl

1. Data: 2005-03-28 08:03:54

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

GosiaK wrote:
> Jest... Tyle, że _Jolanta_ Pers :o) Bo jak mniemam to o nią chodziło
> Joasi ;o)

No właśnie że nie - o Joannę Pawlus. ;-)

JoP

1. Data: 2005-03-28 17:20:33

Od: "JoannaMroz" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodziło mi o Joannę Pawlus.
Przepraszam, zlepiłam dwie osoby w jedą, za co i jedną i drugą bardzo
przepraszam. O Truskawie opowiadała obficie Joanna, a Jolanta odsyłała do
tych opowiadań stąd moja pomyłka.

Użytkownik "JoannaMroz" <j...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Twoją sprawą.
> Może są skłonni do takich akcji, jak sądzisz?

Wybielanie zebow przy pomocy lasera...
pielegnacja skory - moje zabiegi elementarne
polecam odzywke regenerujaca(pomogla na wypadanie wlosow)
moj tusz idealny - poszukiwania
Polecam na trądzik