Truskawkowy dylemat

1. Data: 2002-02-01 14:03:25

Temat: Truskawkowy dylemat
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Muszem siem szybko zdecydowac i znowu potrzebuje Waszej rady. Otoz jutro
przywioza mi dobrej ziemi. Chcialbym ja rozplantowac na tym obnizeniu, o
ktorym kiedys pisalem. Nieco dalej kilka rzedow starych truskawek, ktore
maja jakies 12 lat. Te truskawki chcialem przeniesc w inne miejsce, bo tam
gdzie sa obecnie jest za ciemno. W ciagu tych dwunastu lat swierki sporo
wyrosly. Pieniadze nie graja roli, bo sadzonki truskawek nie sa drogie,
tylko troche szkoda roslin. Sasiadka powiedziala mi jednak, ze po 12 latach
i tak sa za stare. Lepiej kupic nowe odmiany itd. Jesli tak jest w
rzeczywistosci, to po prostu zasypalbym te kilka rzedow i przygotowal pod
zasianie trawy. I co Wy na to?

Irek

2. Data: 2002-02-01 14:33:38

Temat: Re: Truskawkowy dylemat
Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przywioza mi dobrej ziemi. Chcialbym ja rozplantowac na tym obnizeniu, o
> ktorym kiedys pisalem. Nieco dalej kilka rzedow starych truskawek, ktore
Nie bawiac sie w Wersal zakrzykne
Do piachu z nimi - postaw na mlodosc
Tomek

3. Data: 2002-02-01 15:12:19

Od: Sunnie <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki wrote:

> [...]
> i tak sa za stare. Lepiej kupic nowe odmiany itd. Jesli tak jest w
> rzeczywistosci, to po prostu zasypalbym te kilka rzedow i przygotowal pod

Spejalista od truskawek ani od ogrodow nie jestem, ale slyszalam ze
nowsze odmiany sa bardziej 'plastikowe' w smaku niz stare, a nie maja te
truskawki wasow, coby rozsadzic mozna? (Oj, czy mi sie co nie pomylilo z
tymi wasami i wyjdzie na to ze gadam o czyms na czym sie nie znam..)

Anka

4. Data: 2002-02-01 15:18:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Irek Zablocki" <i...@w...de> wrote in message
> [...]
> i tak sa za stare. Lepiej kupic nowe odmiany itd. Jesli tak jest w
> rzeczywistosci, to po prostu zasypalbym te kilka rzedow i przygotowal pod

Trawa w cieniu i tak nie bedzie dobrze rosla. Poza tym truskawki sa od
trawy znacznie ladniejsze. Moja rada: zachowaj stare truskawki w celach
ozdobnych i zasadz nowe w celach spozywczych.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2002-02-01 19:45:37

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Lukowski" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie bawiac sie w Wersal zakrzykne
> Do piachu z nimi - postaw na mlodosc
> Tomek

Powiedz to naszym Ukochanym Zonom !!!!!!!

wojtek Pa

6. Data: 2002-02-04 15:57:09

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> gdzie sa obecnie jest za ciemno.
> to po prostu zasypalbym te kilka rzedow i przygotowal pod

Ja na Twoim miejscu wykopalabym je widlami. Ze starych truskawek nie
bedziesz mial ani owoców ani urody lisci, bo rosliny drewnieja i drobnieja.
Maja za to b.bujne korzenie i utrzymanie na nich trawnika moze byc trudne.
Ja, slaba kobieta poradzilam sobie ze starymi truskawkami, to i Ty, chlop
dasz rade. A w cieniu , na ich miejscu, po wzbogaceniu gleby, mozesz wsadzic
funkie, barwinek, miodunke, dabrówke lub pachysandre (4 ostatnie -
zadarniajace), wszystkie ozdobne z lisci i znoszace cien.
Pozdrawiam
Majka

Hibernatus czyli odrobina optymizmu.
*E*R*O*T*I*C F-R-E-E ? H-A-C-K all Membersites ! 7146
żywotnik rain gold
Sprzedam produkcje beekeeping : propolis , wax i tak dalej.
Cis i jego owoce