Trwała pomadka

1. Data: 2005-01-16 18:05:49

Temat: Trwała pomadka
Od: "Ewa" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam trwałej podmadki do ust. Co polecacie?

1. Data: 2005-01-16 18:13:57

Temat: Re: Trwała pomadka
Od: "mh" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ewa" <x...@x...pl> napisała
> Szukam trwałej podmadki do ust. Co polecacie?

Loreal Invincible Kiss Proof

1. Data: 2005-01-16 21:12:16

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

mh pisze:

> Loreal Invincible Kiss Proof

To fakt. Z ręki nie schodzi nawet po szorowaniu mydłem ;-)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-01-16 22:07:09

Od: "Ewa" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mh" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Loreal Invincible Kiss Proof

Czy ona wysusza skórę ust?

1. Data: 2005-01-16 22:18:13

Od: "Iza" <I...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
> Szukam trwałej podmadki do ust. Co polecacie?

Max Factor - Lipfinity.

1. Data: 2005-01-17 12:34:10

Od: "mh" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <x...@x...pl> napisała

> Czy ona wysusza skórę ust?

Moich ust nie wysusza, ale to może przez to, że zawsze jak nie mam na ustach
pomadki czy błyszczyka to zawsze mam na nich jakiś sztyfcik.

Moja mama mówi, że usteczka ma po niej nawilżone jak po miodzie ;)

1. Data: 2005-01-17 13:00:57

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisał/a w news:cseoe7$p64$1@achot.icm.edu.pl:

> Czy ona wysusza skórę ust?

Koszmarnie.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2005-01-17 17:48:49

Od: "BaM" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <I...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ewa" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
>
> Max Factor - Lipfinity.

O właśnie, ona to trzyma calutki dzień i noc.
I mniej wysusza niż Kiss Proof..

1. Data: 2005-01-19 08:24:38

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BaM <s...@o...pl> napisał(a):

> O właśnie, ona to trzyma calutki dzień i noc.
> I mniej wysusza niż Kiss Proof..

ekhm, ten beton naprawde nie wysusza Ci ust? dla mnie byla okrrrropna, a
mialam juz dwie - wyglada slicznie na poczatku, a potem nie daj Bog cos zjesc
czy wypic - zostaja zalosne szczatki (faktycznie - nie do zdarcia). A juz
nalozenie kolejnej warstwy "w biegu" bez zmycoia poprzedniej to jedna wielka
katastrofa. Wole juz mniej trwale, ale zostawiajace komfort na usteczkach.

Pozdrawiam,
Hania

1. Data: 2005-01-19 14:24:49

Od: u...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> katastrofa. Wole juz mniej trwale, ale zostawiajace komfort na usteczkach.

Zgadzam się z Hanią. Max Factor - Lipfinity to "tragedia" na ustach, same
szczątki i to tuż po nałożeniu. Nie ma szans nałożyć jej równomiernie - nawet
cieniutkiej warstwy. Tak "ścina" usta, że nie można nawet swobodnie ich
otwierać. Poza tym usta wyglądają nienaturalnie.
Godne polecenia to L'oreal invicible. Bardzo trwała i jednocześnie pielęgnująca
usta.

depilacja a odrastanie włosków - pomocy
analiza kolorystyczna-Guinot...
siwe wlosy