Re: Trzask zamykanych okiennic.

Data: 2012-04-14 10:32:24
Temat: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Od: Qrczak <q...@g...pl>

Dnia 2012-04-14 10:46, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

usowy_PKS_w_Łodzi

> To nie tak, Qrko. Są nazwy- które funkcjonują wśród ludzi. Na przykład:
> "park śledzia". I wielu łodzian w ogóle nie wie, że ten park oficjalnie
> nazywa się "Staromiejski". Nazwy ulic: mieszkałem od urodzenia niedaleko
> ulicy Włókienniczej. Łodzianie mówili "Kamienna"- i często nie
> wiedzieli, że po wojnie zmieniono nazwę. Tak, jak ja- dowiedziałem się,
> że to Włókiennicza- jak miałem z 20 lat. No bo gdzie się szło po
> flaszkę? Na "kamionkę" rzecz jasna:-). Nazwa "Centralny" to też taka
> nazwa sztuczna, nadana przez urzędników. Tymi nazwami operują głównie
> [...]

Patrz, niby bot a się wzruszyłam.
BTW u nas nawet przyjezdni nie wierzą, że jest skwer JPII. Krzywda jest
krzywdą!

Fajnie. Będę miała dalej.

qr.a
--
a w sekrecie powiem Ci, że dla mnie stare autobusy to też była
fabryczna, a w ogóle fabryczna to cała tona najróżniejszych wspomnień