Re: Trzask zamykanych okiennic.

From: "Chiron" <i...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Date: Sun, 22 Apr 2012 18:20:36 +0200
<3bwgtj5ubtxu$.1gpocs95f7snr$.dlg@40tude.net>
<jms6ds$sht$1@news.icm.edu.pl> <jms7mr$uvv$1@node2.news.atman.pl>
<jms8ii$1ls$1@news.icm.edu.pl> <jmsenk$7ea$1@node2.news.atman.pl>
<jmsfk7$g1n$1@news.icm.edu.pl> <jmsh2h$9u1$1@node2.news.atman.pl>
<jmv4fg$rpn$1@news.icm.edu.pl>

news:jmv4fg$rpn$1@news.icm.edu.pl...

> [...]
> pielęgnujemy pamięci o chlubnych momentach w naszej historii, natomiast
> uwielbiamy taplać się we własnym błotku - to jest wina Żydów? Bronią nam?
> Poza tym - jakich Żydów konkretnie masz na myśli? Także tych, którzy sami
> uważają się za Polaków, chociaż mają żydowskie pochodzenie?

> Czy to, że w kraju ze sporą mniejszością żydowską, znalazły się wśród niej
> także kanalie, świadczy o tym, że cały naród żydowski jest przeciwko nam?
> Czy wśród Polaków nie było bandytów i morderców? I czy w związku z tym nie
> możemy ich też uznać za burzycieli polskiej solidarności narodowej
No właśnie. Żydowska stadność jest rzędu plemiennego. Mogę Ci opowiedzieć
kilka osobiście znanych historii- jak sobie pomagają. Gdybyś np znała układy
w światku aktorów- zobaczysz np, że w wielu programach grają praktycznie
sami Żydzi. Miejsca w sądownictwie, adwokaturze, świat finansów, etc, etc-
przyjdzie Polak- miejsc brak. Dla swojego mają miejsce. Ewo- to się dzieje w
Polsce. I jest to reguła- nie wyjątki. Zgadzasz się na to?

> A weźmy z drugiej strony - a co z tymi Polakami żydowskiego pochodzenia,
> którzy wnieśli wiele do polskiej kultury? Przecież język, literatura to
> niekwestionowane i najważniejsze elementy scalające naród.

> Nie wiem.
Szkoda. Wcale nei trudno poszukać- jak się chce. Zobaczysz ludzi z
pierwszych stron gazet, z wierchuszki rządowej- etc. I jest, jak jest.

> A Ty czyim jesteś potomkiem?

Niemki i Polaka.

serdecznie pozdrawiam

Chiron