Re: Trzecia noga?

Data: 2013-07-19 12:27:28
Temat: Re: Trzecia noga?
Od: "Chiron" <i...@g...com>

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1lo4fwy93152e$.77xy4g0myaj6.dlg@40tude.net...

> Właśnie nie. Poczułabym się niezręcznie. Mam problem z przyjmowaniem
> pozytywnych uwag na swój temat.
Chyba tak...Proces energetyczny zdrowego człowieka polega na tym, że wokół
krąży energia. Nie obawia się on dać- i JEDNOCZEŚNIE nie ma najmniejszych
problemów, żeby przyjąć. Wszelkie zahamowania- w_którąkolwiek_stronę-
powodują blokowanie energii- z wszelkimi tego konsekwencjami. Także
zdrowotnymi.

> Poznawanie w procesie ;)
> Jestem jednak również świadoma swoich ułomności...

Jesteś świadoma ułomności, czy się na nich koncentrujesz?
Różnica między szklanką do połowy pustą a do połowy pełną jest taka, że
patrząc na to, czego się nie ma- nie da rady zacząć czegokolwiek. To dobra
odskocznia do tego, żeby mieć usprawiedliwienia porażek. Jeśli zaczynamy od
szukania tego, co mamy- to_mamy_świetny_początek

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron