Re: Trzęsące się staruchy.

From: Lebowski <lebowski@*****.net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.dzieci
Subject: Re: Trzęsące się staruchy.
Date: Wed, 01 Feb 2012 10:28:28 +0100

W dniu 2012-02-01 10:02, było cicho i spokojnie, aż tu J-23 jak pierdolnie:

> moze wysil sie i opatrz swoja wypowiedz jakas konkluzja, bo tak to
> pozostaje wrazenie, ze glowny nacisk kladziesz na to by emanowac
> zwyklym chamstwem

A co, nie jestes juz zdolny do autorefleksji?
Ciekawe jakbys wyjasnil, ze np. ja i moi znajomi znamy i doceniamy
wartosc nawet tych durnych socjalistycznych czasow, poniewaz dostalismy
za darmoche dobre wyksztalcenie, doplaty do wyzywienia w szkolach i
stolowkach, opieke zdrowotna i to wcale nie najgorsza, wygodna
infrastrukture, wychowanie, dzieki ktoremu potrafimy dbac o siebie i
bliskich, ktorzy tez zyja zdrowo, bez nalogow i nie zra jakiegos gowna
jak swinie i zyje nam sie wygodnie, bez jakis wiekszych wyrzeczen.
Dlatego nawet jakbysmy wcale nie dostali emerytury, ani grosika, to nie
czulibysmy ani krzywdy, ani pewnie nam nie bedzie jej brakowac.
A jak trzeba by zaplacic dodatkowy podatek, np. bykowe na czyjes dzieci,
to tez bym zaplacil bez zadnej lachy czy pretensji.
Dostrzegam i doceniam korzysci spoleczne, jakie otrzymuje wiec spokojnie
moge tez cos kopsnac od siebie bez zadnego poczucia straty, bo i tak
bede zarobiony.
Ty natomiast karmisz sie jakims gownem informacyjnym, chociazby tym
ostatnim, co wrzuca tu kompylsywnie i bezrozumnie glob i sie tylko
nakrecasz.
Oczywiscie jak chcesz, to sie nakrecaj, twoja sprawa, tylko powinienes
zdawac sobie sprawe, ze osobowosc takze ulega nawykom i nie tylko przez
to sam bedziesz coraz wieksza menda, ale i skazisz tym medzeniem innych.