Re: Trzy filary Bytu: ja - JA - Chaos

11. Data: 2010-01-12 22:17:02

Temat: Re: Trzy filary Bytu: ja - JA - Chaos
Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> "de Renal" <f...@g...com>
k.googlegroups.com...

> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Palec sam dla siebie jest palcem.
> Napisz na jednym palcu Robakks
> a na drugim palcu napisz Ikselka.
> Czy z dwóch palców zrobił Ci się jeden?
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

I czego durniu zakładasz nowe wątki, co mnie obchodzi co ci się jebie
w tym łbie pustym, aby pisać nowy wątek.

12. Data: 2010-01-12 22:28:31

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"de Renal" <f...@g...com>
.googlegroups.com...
k.googlegroups.com...

> To bardzo proste , w tej filozofii wszystko jest ustawiane od strony
> człowieka, czyli żeby wkurwić '' komunistów'' co mają dupy na saturnie
> i nie wiedzą gdzie jest ziemia.
> Ja jestem tylko jeden, ty jesteś tylko jeden, Ikselka jest tylko
> jedna. Czyli podmiot jest tylko jeden, bo nie urodziłeś się mną, ani
> ja tobą, nie wchodzę w ciało ikselki aby oglądać świat jej oczami, bo
> ona jest niepowtarzalna, nie podlega replikacji, tak jak Tobie dupku
> się wydaje że stajesz się innymi, czyli mną Ikselką i babcią
> klozetową.

Czy ten Twój radosny słowotok nowomowy żałosny poeto oznacza,
że gdy sobie na jednym palcu napisałeś Robakks, a na drugim
napisałeś Ikselka - to z dwóch palców zrobił Ci się JEDEN?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

13. Data: 2010-01-12 22:32:08

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
> że gdy sobie na jednym palcu napisałeś Robakks, a na drugim
> napisałeś Ikselka - to z dwóch palców zrobił Ci się JEDEN?

Rzygać mi się chce, jestem zbyt wrażliwy aby długo przebywać w
trupiarni, rozkładasz się już robakks, ale cuchnie.

14. Data: 2010-01-12 22:33:43

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"de Renal" <f...@g...com>
.googlegroups.com...

> I czego durniu zakładasz nowe wątki, co mnie obchodzi co ci
> się jebie w tym łbie pustym, aby pisać nowy wątek.

Skup się na treści człowieczku, a nie na pierdołach.
Piszesz do potomnych. To podmioty, które dopiero się urodzą.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

15. Data: 2010-01-12 22:40:45

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
>
> Skup się na treści człowieczku, a nie na pierdołach.
> Piszesz do potomnych. To podmioty, które dopiero się urodzą.

Nie, piszę z jakimś debilem, co siebie ukatrupił, a dzisiaj już byłem
w zoo, auuuuuuuuuuu

16. Data: 2010-01-12 22:41:13

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"de Renal" <f...@g...com>
c.googlegroups.com...
.googlegroups.com...
k.googlegroups.com...

> Rzygać mi się chce, jestem zbyt wrażliwy aby długo przebywać w
> trupiarni, rozkładasz się już robakks, ale cuchnie.

Cuchną Ci dwa palce czy jednen, który się skleił z dwóch?
Pierwszy z napisem Robakks a drugi z napisem Ikselka?
1+1=1 ?
hę?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

17. Data: 2010-01-12 22:44:35

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"de Renal" <f...@g...com>
.googlegroups.com...

> Nie, piszę z jakimś debilem, co siebie ukatrupił, a dzisiaj już byłem
> w zoo, auuuuuuuuuuu

Nie wierzysz więc nieszczęśniku, że Twoje nienarodzone dzieci
będą kiedyś podmiotami? Z góry skazujesz własne dzieci by były
przedmiotami jak jakieś rzeczy na małą literę "g" ?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

18. Data: 2010-01-12 23:01:37

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
> będą kiedyś podmiotami? Z góry skazujesz własne dzieci by były
> przedmiotami jak jakieś rzeczy na małą literę "g" ?
Nie wejdę do ich główek , czyli pozostaną dla siebie podmiotami, dla
mnie przedmiotami towarzyszu, Gdyby byli podmiotami dla mnie, zrobie
im pranie mózgu, bo nie będą sobą towarzyszu
...... Tak więc towarzyszu o czym to mówiliśmy, ach o tych wrednych
ludziach co nie chcą siebie widzieć mnogo, uwzieli się na nas i mówią
''ja'' ,jedyny niepowtarzalny. To skurwysyny towarzyszu.... oglądają
świat swoimi oczami.....a nie naszymi, swojemu dziecku wlazłem do
główki i widzi wieloosobowo wszystkich......co też towarzysz mówi,
wystarczyło dać im wódki i w dzień będą widzieli księżyć, bo przecież
księżyć może istnieć bez obserwatora.
Tak towarzyszu z dziećmi mi się udało, ale nawet małpy w zoo teraz z
nich się wyśmiewają, bo jak dziecko mówi towarzyszu małpko, to małpa
się obraca i nie widząc innych za sobą, tylko widząc siebie , szydzi z
mojego małego .

19. Data: 2010-01-12 23:18:05

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
>

> Cuchną Ci dwa palce czy jednen, który się skleił z dwóch?
> Pierwszy z napisem Robakks a drugi z napisem Ikselka?

1+1 = 1 bo ikselka jest tylko jedna.
Po komunistycznemu 1+1= 0 Bo jak ikselka jest globem i glob ikselką,
to nie ma ani jednego ani drugiego.

20. Data: 2010-01-13 00:04:46

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> "glob" <r...@g...com>
.googlegroups.com...

> Obelgami i wulgaryzmami nieszczęśniku nie zagłuszysz
> FAŁSZU Twych plugawych ust.
> Nie jest prawdą co głosisz, że podmiot jest tylko jeden.
> [...]

Tak Towarzyszu Robakks robimy rewolucję, tak .....nasz brat głosił, że
marksizm jest absolutną koniecznością historyczną, która zaistniała na
skutek nieubłaganych praw ekonomicznych, dzięki skoncentrowaniu
kapitału małej grupy=widzącej pojedyńczo świat=, która zostanie
unicestwiona przez ogromną masę nędzarzy= widzących podwójnie, a nawet
wieloosobowo=. Wprowadzimy Towarzyszu dyktaturę proletariatu, nie
demokrację, ale dyktaturę. Nazwiemy ją Demokracją Ludową= widzących
poczwórnie=. Dyktatura nasza raz na zawsze burżuazję i znacjonalizuje
środki produkcji[ kopalnie, grunty, fabryki, gałęzie przemysłu, i
wszystkie formy wyzysku robotników przez pracodawców]= wszyscy zobaczą
świat naszymi oczami, a nie swomi.
Otóż w tej pierwszej fazie, fazie dyktatury, państwo czyli my ma nad
wszystkim dominować, ograniczać wolność jednostkową i szerzyć w
świecie rewolucję.
Faza druga jest'' niebiańską'' fazą marksizmu. Będzie to stopniowa
likwidacja państwa. Gdy ludzka natura będzie już przekształcona=
przynajmniej na widzenie kwadroczworowątkowe=, gdy dojdziemy do
znormalizowania świadomości = wszystko będzie istniało bez naszego
osobistego udziału=, wówczas zamiast państwa będziemy mieć wiele
drobnych '' kooperatyw'', w którym = wilowidzący= będą w sposób
nieprzymuszony dostosowywać się do powszechnego ładu opartego na
sprawiedliwości też powszechnej. W tej fazie drugiej każdy= widzący za
innych =będzie wynagradzany nie według swych zasług, lecz według
swoich potrzeb . Jest to postulat sprawiedliwości, bo przecież każdy
ma prawo do życia i manny z nieba. Tak towarz yszu będziemy
pasożytować sobie na grupach dyskusyjnych, ach kochany towrzyszu
Robaksie, a właściwie dlaczego jesteś was dziesieciu, heeee, co jest
dlaczego widzę was w dziesięciu.hm. fru fru wlazłem na gałązkę i
cwierkam......a .......ale zaraz po co ten kaftan, znaczy
kaftany.......po ci ci lekarze......przecież jest dobrze śłońce
bezemnie też istnieje.........nawet jak nieistnieje.

tworcza niemoc
Wschód Zachód
Patelnia twflonowa i inne ftalany a płeć mózgu ;)
Re: Romans - dobre praktyki?
pytania Robakksa - ZMYSŁY