Re: Romans - dobre praktyki?

1. Data: 2010-01-12 12:50:08

Temat: Re: Romans - dobre praktyki?
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie e, romanse są dla ludzi.
Ale czy zaraz trzeba o nich rozmawiać z kimś....obcym? MK

2. Data: 2010-01-12 12:57:36

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie dorosłam.
I zupełnie nie czuję potrzeby wywnętrzania się dla czyichś prywatnych
potrzeb.

Poczytaj może uprzejmy człowieku jakąś literaturę? Np. Mężczyżni są z marsa,
a kobiety ze snickersa, albo coś innego równie inteligentnego, za które to
"mądre" wywnętrzania autor inteligentnie pobrał pieniąźki.

3. Data: 2010-01-12 13:05:22

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

Nie masz ochoty na mały zawrót głowy na karuzeli życia?

4. Data: 2010-01-12 13:08:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> [...]
> potrzeb.
>
> Poczytaj może uprzejmy człowieku jakąś literaturę? Np. Mężczyżni są z

Z milky waya... Białe w środku i podobno ociekają mlekiem.

Qra

5. Data: 2010-01-12 13:32:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może i Qry to rzeczywiście są białe (białe mięsko).
Ale Vilary? Vilary są krwiste, jak dobre befsztyki :-). MK

PS. Matko, obrazek przed oczami mam dosyć apokaliptyczny.
(pasztety??? Nie no, te porównania nas zabiją. A w kazdym razie wykończą nam
image, o który oczywiście.....bardzo dbamy. Bardzo.)

6. Data: 2010-01-12 13:39:23

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Z milky waya... Białe w środku i podobno ociekają mlekiem.
>
> Qra

A mężczyźni z jaja - ociekają białkiem i żółkną z zazdrości.

7. Data: 2010-01-12 13:42:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Może i Qry to rzeczywiście są białe (białe mięsko).
> Ale Vilary? Vilary są krwiste, jak dobre befsztyki :-). MK

Ale krwiste befsztyki, zanim wylądują na talerzu, dają i tak białe mleko.
Wiem, piłam.

> PS. Matko, obrazek przed oczami mam dosyć apokaliptyczny.
> (pasztety??? Nie no, te porównania nas zabiją. A w kazdym razie wykończą
> nam image, o który oczywiście.....bardzo dbamy. Bardzo.)

A tam... przyjdzie gajowy Pimpek i rozgoni towarzycho!

Qra, z obrazkiem przed oczami uroczym... obrazkiem talerza pełnego parującej
papryką chilli zupy meksykańskiej... ale to za jakiś czas dopiero

8. Data: 2010-01-12 13:46:57

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, bo nasze zabawy towarzyskie to fo paux i w ogole nieprofesjonalni
jestesmy. Jak możemy. Doprawdy!

A może zamydlić Pimpusiowi oczy metodą "Kocham Pana, panie Sułku?", hm?

MK

9. Data: 2010-01-12 13:47:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> A mężczyźni z jaja - ociekają białkiem i żółkną z zazdrości.

A zepsuci cuchną siarką?

Qra

10. Data: 2010-01-12 13:51:59

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> A zepsuci cuchną siarką?
>
> Qra

Ogniście!!! :-)))))))

pytania Robakksa - ZMYSŁY
nic co smutne
Open Proxy - czyli wyższość treści nad tożsamością ;-)
Krupier
SZKIELETCZYZNA II...