Data: 2010-09-21 16:22:29
Temat: Re: Tu jest dopiero temat do rozmów.
Od: medea <x...@p...fm>
Pokaż wszystkie nagłówki
W dniu 2010-09-21 16:13, Ikselka pisze:
> Przykład: Lidl nie puszcza np muzyki - co ja akurat sobie bardzo cenię, tę
> ciszę znaczy, dlatego tym chętniej tam kupuję. To już jest znaczące
> obniżenie kosztów, kiedy się nie prowadzi audio i nie płąci tantiem.
To akurat raczej znikome koszta.
> Ponadto wystawia produkty producentów pod swoją marką. To producent musi do
> tego dopłacać, płaci za wystawienie produktu,powierzchnię sprzedażną i
> choćby pakując w opakowania jakich sobie życzy Lidl, firmowane przez Lidl,
> a dla Lidl'a kosztów w tym mało. Itd.
Tak robią wszystkie sieciowe sklepy. PiP na pewno też.
Ewa
|