Tuje wzdluz ogrodzenia - kilka pytan

21. Data: 2006-01-04 09:40:46

Temat: Re: Tuje wzdluz ogrodzenia - kilka pytan
Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za pomoc!
Na rzadko której grupie mozna dostac tak konkretne
i merytoryczne odpowiedzi.

Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

22. Data: 2006-01-04 11:34:19

Od: w...@p...fm (Witold Barłóg) szukaj wiadomości tego autora

On 2006-01-03, at 23:33, Marta Góra wrote:

> I to jest bardzo dobry pomysł:)
> Z jakich róż?
>
> --

z różnych, w szkółkach pytałem o pnące - i takie kupowałem

chciałbym posadzić tam jeszcze róże polne - nie wiem czy wiecie, o
które chodzi - mają małe kwiaty i później czerwone owoce

Witek
Kobieta na Nowy Rok! >>> http://link.interia.pl/f18ec

23. Data: 2006-01-04 12:38:33

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witold Barłóg wrote:
(...)
> chciałbym posadzić tam jeszcze róże polne - nie wiem czy wiecie, o
> które chodzi - mają małe kwiaty i później czerwone owoce

Owoce podłużne (rosa canina) czy okrągłe (rosa rugosa)?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

24. Data: 2006-01-04 13:24:51

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Owoce podłużne (rosa canina) czy okrągłe (rosa rugosa)?

Rosa canina cudnie pachnie i jest wyższa od rugosa , na żywopłot
ją właśnie bym polecał . U mnie jedna z ulic jest nimi obrośnięta od
wiekow ,
przejść tam wieczorem to jak kraina 1000 i 1 nocy :-)
(latem oczywiście;-)
--

pozdrawiam :-) piotr

25. Data: 2006-01-04 13:51:36

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"piotrh" <p...@t...pl> wrote in news:dpgiau$gnv$1
@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> wiekow ,
> przejść tam wieczorem to jak kraina 1000 i 1 nocy :-)

Tylko trzeba pamietać, ze obie daja odrosty. Czasem bardzo silnie.
Na pewno nie bedzie to zywoplot waski :-)
Pozdrowienia - Ewa

26. Data: 2006-01-05 13:13:22

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

RTJ napisał(a):
> Witam w Nowym Roku!
>
> Wstęp :
> Planuje zrobic sobie wokol dzialki budowlanej ogrodzenie
> ze zwyklej siatki, a nastepnie wzdluz niego posadzic szpalerem tuje.
[...]

Przeczytaj ten tekst,
http://www.eko.org.pl/wydawnictwa/poradnik/rosliny_p
odstawa.html
pochodzący ze strony:
http://www.eko.org.pl/wydawnictwa/poradnik/index.htm
pozdr. Jerzy

27. Data: 2006-01-05 15:42:02

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

j...@a...com wrote:

> W Ameryce zwierzeta jakies durne sa... posadzilem wiele egzotycznych
> roslinek krzewow i drzewek i ani motylki ani pszczolki ani ptaszki
> wcale nie maja problemu z ich wykorzystywaniem...

Popieram calkowicie Janusza. Ten tekst ekologiczny to bzdura.
Moze sa jakies wyjatki, ale ogolnie rzecz biorac, ssaki i ptaki
daja sobie rade w roznych srodowiskach.

Pozdrowienia,
Michal

--