Re: Turnus odnowy biologicznej.

Data: 2002-11-29 13:10:30
Temat: Re: Turnus odnowy biologicznej.
Od: "Iza Wójcik" <i...@i...pl>

Do odpowiedzi Gabi absolutnie sie przychylam a poza tym nie wierze, zeby
Twoja zona nawet 2 miesiace po porodzie myslala o wyjezdzie do tego typu
osrodka.
W niektorych miejscach maja nawet takie " przedszkola" dla dzieci mam ,
ktore intensywnie sie "odnawiaja" ale sa to raczej miejsca dla starszych
pociech.
Wpisz w wyszukiwarce "Hulewicz" to pewnie pokaze Ci oferte wszystkich jego
osrodkow ale zaznaczam, ze ceny moga przestraszyc.
Znajoma byla ostatnio w Wiśle w osrodku "Jubilat" zaplacila cos ok. 1300zl
za dwa tygodnie, z wyzywieniem i kompletem zabiegow. Czula sie tam bardzo
fajnie tyle tylko ze to nie jest typowa "farma pieknosci" a raczej
sanatorium ze specjalnymi turnusami.
Strona Jubilata tez jest bardzo latwa do znalezienia w necie.

Iza Wójcik