Tussipect

1. Data: 2001-10-23 19:56:43

Temat: Tussipect
Od: "Maciek Zarębski" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Co sadzicie o tym specyfiku? Mam baaaaaaaaaaaaaaaaaardzo aktywny i meczacy
tryb zycia, nie chce jechac na amfie heh, tylko szukam czegos
lagodniejszego. Ponoc Tussipect mi moze pomoc.

Co o nim wiecie? Sila dzialania, efekty uboczne itd..

--
--[ priv: m...@a...pl | audiozone member ]--
--[ Maciek Zarębski | WTK Crew | GG: 670432 ]--

2. Data: 2001-10-23 21:35:27

Temat: Re: Tussipect
Od: "piterek" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co o nim wiecie? Sila dzialania, efekty uboczne itd..

mowie Ci - w sam raz jak studiujesz medycyne. po 4-6 tabletkach troszke sie
trzesa rece, ale poza tym ok. poza tym na bol glowy Tramal + duzo kawy.
;-)

--
Piotr 'piterek'
y...@p...onet.pl

3. Data: 2001-10-23 21:37:33

Od: "Maciek Zarębski" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"piterek" <y...@p...onet.pl> w pokoju zwierzen wyznal:

> mowie Ci - w sam raz jak studiujesz medycyne. po 4-6 tabletkach troszke
sie
> trzesa rece, ale poza tym ok. poza tym na bol glowy Tramal + duzo kawy.
> ;-)

Eee.. ja licealista z ciezkim trybem zycia. Ile tego zazyc, zeby nie
przejechac sie i zeby efekt byl dobry? Mam 17 lat, 188 cm wzrostu, jakies
75 kg wagi - to chyba wazne dla dawki.

4. Data: 2001-10-24 20:04:32

Temat: Odp: Tussipect
Od: "Tatanka" <a...@m...mil.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co wiem to jest dobry przed biegiem na zliczenie np 3000m.
podobno rozszerza pecherzyki plucne czy cos tam cos tam i mozesz z siebie
wydusic wiecej.

Tatanka.

5. Data: 2001-10-25 07:11:11

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Maciek Zarębski zapodała:

> Eee.. ja licealista z ciezkim trybem zycia. Ile tego zazyc, zeby nie
> przejechac sie i zeby efekt byl dobry? Mam 17 lat, 188 cm wzrostu, jakies
> 75 kg wagi - to chyba wazne dla dawki.

Czy jakiś lekarz mógłby wybić z głowy młotkiem temu dziecku podobne zabawy?
Weźcie mu opiszcie obrazowo, jak będzie wyglądał za 10 lat, może pójdzie po
rozum do głowy...
--
Pozdrawiam:
Justyna

6. Data: 2001-10-25 14:55:29

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek Zarębski" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Eee.. ja licealista z ciezkim trybem zycia. Ile tego zazyc, zeby nie
> przejechac sie i zeby efekt byl dobry? Mam 17 lat, 188 cm wzrostu, jakies

kawa+silownia+odzywka
i papierosek po calym dniu roboty

7. Data: 2001-10-25 21:48:42

Od: "Anhela" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co wiem to jest dobry przed biegiem na zliczenie np 3000m.
> podobno rozszerza pecherzyki plucne czy cos tam cos tam i mozesz z siebie
> wydusic wiecej.

tak zgadza sie. tussipect zawiera efedryne- srodek pobudzajacy i
rozszerzajacy oskrzela.

--
Pozdrawiam.

Anhela

8. Data: 2001-10-25 22:52:10

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anhela napisał(a):

> tak zgadza sie. tussipect zawiera efedryne- srodek pobudzajacy i
> rozszerzajacy oskrzela.

Odpowiedzcie mi proszę: czy to jest syrop na kaszel??????
Bo kiedyś istniało coś takiego na kaszel i lekarze zapisywali ten syropek
często dzieciom.

Pozdrawiam, Kaja
--
"Krytyk to taka kura, która gdacze, gdy inne znoszą jaja"
G.Gwarecki

9. Data: 2001-10-26 08:45:42

Od: "Krystyna" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Eee.. ja licealista z ciezkim trybem zycia. Ile tego zazyc, zeby nie
> przejechac sie i zeby efekt byl dobry? Mam 17 lat, 188 cm wzrostu, jakies

Przy tej okazji mam dziwne skojarzenie z powiedzonkiem: " Wpuścić durnia do
biura, to atrament wypije".
Oczywiście nie chcę tu nikogo obrazić i przepraszam, jeśli ktoś się poczuł
urażony.
Chcę tylko powiedzieć rzecz , wydawałoby się najoczywistszą pod słońcem,
niestety nie dla wszystkich: ATRAMENT NIE JEST DO PICIA.

A tussipect nie powinien pełnić roli bata, poganiacza organizmu, czyli
środka dopingującego. Za taki chwilowy komfort wielokrotnie powtarzany,
zawsze w końcu organizm reaguje złym samopoczuciem.

Najlepszym i najzdrowszym "dopingiem" jest tłuszcz zwierzęcy, z
ograniczeniem cukrów do bezpiecznego minimum.

Pozdrawiam
Krystyna

10. Data: 2001-10-27 00:33:23

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> Odpowiedzcie mi proszę: czy to jest syrop na kaszel??????
> Bo kiedyś istniało coś takiego na kaszel i lekarze zapisywali ten syropek
> często dzieciom.

tak to jest ten farmaceutyk.
SKŁAD (syrop)
100 g syropu zawiera: Extr. Thymi fl. 10,0 g; Saponini 0,023 g; Ac. Benzoici
0,2; Ephedrini HCl 0,07; Liqu. Ammonii Caustici 0,2 g; Amm. Primulinat 0,008
g; Saccharum crist. 52,0 g; Nipaginum 0,1 g; Aqua purificata ad 100,0 g.

SKŁAD (tabletka):
1 tabletka zawiera: chlorowodorek afedryny (Ephedrini hydrochl.) 0,015 g;
suchy wyciąg z lukrecji (Extr. Glycyrrhizae sicc.) 0,06 g; sproszkowany
korzeń lukrecji (Radix Glycyrrhizae pulv.) 0,072 g; saponiny (Saponini)
0,012 g; tymol (Tymoli) 0,000002 g; benzoesan sodu (Natrii benzoici) 0,0167
g; masa tabletkowa (Massa tabul. Et drag. ad) 0,6 g.

PRZECIWWSKAZANIA:
Choroba wrzodowa żołądka. Ciąża i laktacja,
takze
choroby serca, wieńcówka, hipertensja (nadciśnienie tętnicze), nadczynność
tarczycy.

PILNE: Fortrans i Enema przed kolonoskopia
jak?
Niedotlenienie mózgu
Problemy z suchą skórą
Specjalizacje stomatologiczne