Twardosc wody domowy pomiar

1. Data: 2004-01-19 17:28:34

Temat: Twardosc wody domowy pomiar
Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

W instrukcji obslugi zmywarki, która kupilem istnieje sugestia by zmierzyc
twardosc wody i dostosowac do niej parametry zmywarki. Czy mozna gdzies
kupic jakis prosty test - np. w marketach? Czy tez musze sie zdawac na
telefon do wodociagów?

--
Leszek Grelak - Lesio5
"- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?

1. Data: 2004-01-19 18:19:36

Temat: Re: Twardosc wody domowy pomiar
Od: "Bogi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> twardosc wody i dostosowac do niej parametry zmywarki. Czy mozna gdzies
> kupic jakis prosty test - np. w marketach? Czy tez musze sie zdawac na

Witam
Nie musisz dzwonić tu masz link.

www.mpwik.krakow.pl/menu5_1.html
Woda w Hucie jest najgorsza cóś tam czyszczą

Pozdrawiam

Bogi

1. Data: 2004-01-19 22:32:35

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Nie musisz dzwonić tu masz link.
>
> www.mpwik.krakow.pl/menu5_1.html
> Woda w Hucie jest najgorsza cóś tam czyszczą

Tylko istnieje taki maly problem, ze ja juz w Krakowie od 1,5 roku nie
mieszkam i mam do czynienia z woda warszawska.

1. Data: 2004-01-20 05:41:33

Od: "JacekG." <j...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaptaj w sklepach zoologicznych, powinni mieć.
Pozdrawiam
JacekG.

1. Data: 2004-01-20 06:45:31

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JacekG." <j...@c...katowice.pl> napisał w wiadomości
> Zaptaj w sklepach zoologicznych, powinni mieć.

Dzieki, na to nie wpadlem.

1. Data: 2004-01-20 10:17:36

Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.mpwik.com.pl/tabtward.html

1. Data: 2004-01-20 12:44:22

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> http://www.mpwik.com.pl/tabtward.html

Dzieki za pamiec, wygooglowalem sobie jednak wczesniej :-) Widze, ze w
Warszawie woda przecietna i nic nie musze w zmywarce przestawiac.

--
Leszek Grelak - Lesio5
"- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?
- Ja bym chciała się pomodlić za wszystkich oszustów, kłamców i złodziei...
no i za ojca dyrektora oczywiście."

Tasma na szybie piekarnika
Zmiana koloru płyty wiorowej
!! grzalka do kuchenki elektrycznej - gdzie w kraku???
Strona dla poczatkujacych stolarzy
szyba leżąca na biurku ? jak ogrzać???