Tygodniowo 2 kg czy mozna?

1. Data: 2006-03-14 09:23:41

Temat: Tygodniowo 2 kg czy mozna?
Od: "Michal" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co wiem nie powinno sie szybciej odchudzac nic 1 kg na tydzien. Czz
bylo by bardzo zle gdybym tracil 2 kg tygodniowo. Chcialbym dziennie
uprawiac min 2 godziny sportu i do tego odpowidenia diete ktora zapewni
organizmowi wszystkie potrzebne skladniki.Po schudnieciu np. 10 kg zrobilbym
przerwe ale juz nie powrocil do starych nawykow zywieniowych i staral sie
zdrowo i z odpowidnia liczba kalori posilkach odzywiac.Czy wtedy nie grozi
mi jojo efekt?

2. Data: 2006-03-14 10:22:58

Temat: Re: Tygodniowo 2 kg czy mozna?
Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

spoko a co to za problem na poczatku bedzie i 2 kg tygodniowa potem coraz
wolniej

--
Niedzwiedz
Klub Motocyklowy GRYF | www.gryf.riders.pl

3. Data: 2006-03-14 11:44:29

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal napisał:

> Z tego co wiem nie powinno sie szybciej odchudzac nic 1 kg na tydzien. Czz
> bylo by bardzo zle gdybym tracil 2 kg tygodniowo.

Nie. A dlaczego mialoby byc zle? Generalnie ogolnie przyjete jest, ze im
wolniej tym lepiej.

> Chcialbym dziennie
> uprawiac min 2 godziny sportu

Bedac tylko na diecie? Wykonczysz sie. Psychicznie i fizycznie.

> i do tego odpowidenia diete ktora zapewni
> organizmowi wszystkie potrzebne skladniki.

Rozumiem, ze badania tj. np.: albuminy, wapna, fosforu, magnezu, sodu,
potasu, zelaza oraz hemoglobiny i hct masz zrobione? Kto to bedzie
nadzorowal, ze sie podjal tego, aby Ci zapewnic w pozywieniu (diecie)
wszystkie skladniki? W dodatku chudnac 2 kg nie tylko z tluszczy bo i z
miesnia Ci poleci.

> Po schudnieciu np. 10 kg zrobilbym
> przerwe

Twoj organizm ocipieje mowiac brzydko. Pamietaj, cokolwiek robisz
organizm lubi zmiany ale piramidalne. Tylko w sporadycznych przypadkach
gwaltowne akcje lepiej dzialaja na organizm.

> ale juz nie powrocil do starych nawykow zywieniowych i staral sie
> zdrowo i z odpowidnia liczba kalori posilkach odzywiac.

Pozbyc sie nawykow zywieniowych to zbyt malo aby dobrac wszystkie
skladniki odzywcze w odpowiednich proporcjach i laczeniach w okreslonych
cyklach.

> Czy wtedy nie grozi
> mi jojo efekt?

Co nazywasz efektem jojo? Wytlumacz swoim jezykiem, to Ci odpowiem na to
pytanie.

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

4. Data: 2006-03-14 12:19:13

Od: slimaczek <s...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK wrote:

> Pamietaj, cokolwiek robisz
> organizm lubi zmiany ale piramidalne. Tylko w sporadycznych przypadkach
> gwaltowne akcje lepiej dzialaja na organizm.

Co to są piramidalne zmiany? Odnoszę wrażenie, że w tych dwóch zdaniach
zaprzeczasz sam sobie, używając słowa, którego znaczenia nie rozumiesz.

Polecam słownik, na przykład:
http://portalwiedzy.onet.pl/polszczyzna.html?qs=pira
midalny&tr=pol-all&ch=1&x=0&y=0

Pozdrawiam
slimaczek+

5. Data: 2006-03-14 14:19:54

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slimaczek napisał:

> Co to są piramidalne zmiany?

Regresja/progresja? Pomysl troche. Z tych dwoch zdan mozna wyciagnac
wniosek nawet jesli sie nie rozumie znaczenia slowa. Widocznie to dla
Ciebie za trudne.

> Odnoszę wrażenie, że w tych dwóch zdaniach
> zaprzeczasz sam sobie, używając słowa, którego znaczenia nie rozumiesz.

Sluchaj, albo masz jakies pytania do mnie, albo nie odpowiadaj wcale. Bo
jesli nie rozumiesz znaczenia slowa, to nie moja to wina. Moze zbyt
malo czytasz? Poza tym, nie interesuje mnie to ze TY czegos nie
rozumiesz. Nie Tobie odpowiadalem. Wiec albo chcesz ze mna podyskutowac
i sie zapytac normalnie o co mi chodzi (a nie zwracac w chamski sposob
uwage) albo nie pisz w ogole.

> Polecam słownik, na przykład:
> http://portalwiedzy.onet.pl/polszczyzna.html?qs=pira
midalny&tr=pol-all&ch=1&x=0&y=0

Polecam jednak nauczyc sie co oznacza pojecie "piramidalny" np. w
sporcie -> patrz. treningi piramidalne w silowni.

6. Data: 2006-03-14 14:48:19

Od: slimaczek <s...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK wrote:

> Polecam jednak nauczyc sie co oznacza pojecie "piramidalny" np. w
> sporcie -> patrz. treningi piramidalne w silowni.

Poczytałam, i widzę, że słowo "piramidalny" w sporcie odnosi się do
treningu. Gdybyś go użył w tym kontekście - sugerowałoby istotnie
specjalistyczne pojęcie. Ale napisałeś piramidalna zmiana - co w sensie
potocznym (a takie przecież przyjmujemy domyślnie) oznaczałoby zmianę
kolosalną, ogromną, olbrzymią.

Słowa "Pomysl troche" oraz "Widocznie to dla Ciebie za trudne" odbieram
jako uzewnętrznienie Twoich kompleksów.

No i rzecz jasna to nie Ty decydujesz o tym, czy będę "pisać w ogóle",
czy nie.

Zupełnie przy okazji, dziękuję za pewną (niewielką co prawda) dawkę
nowej wiedzy.

Pozdrawiam
slimaczek+

7. Data: 2006-03-15 08:57:14

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Mar 2006 15:48:19 +0100, slimaczek
<s...@s...interia.pl> napisał:

> [...]

Filip najwyrażniej nagina rzeczywistość :) Myśli, ze jak zegnie szynę
kolejową,
to i uda mu sie nagiąć znaczenie semantyczne wyrazu.
Filipie, nie masz racji pi rami dalnie:)))

8. Data: 2006-03-15 09:15:54

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Golo napisał:

> Filip najwyrażniej nagina rzeczywistość :) Myśli, ze jak zegnie szynę
> kolejową,

Kolego Golo, nie naginam rzeczywistosci, nie wiem o czym piszesz:)

> to i uda mu sie nagiąć znaczenie semantyczne wyrazu.
> Filipie, nie masz racji pi rami dalnie:)))

Nie mam racji? Prosze udowodnij mi to.
Na logike: Piramidalnie oznacza stopniowe zwiekszanie, lub zmniejszanie.
A nie nagly mega skok!

9. Data: 2006-03-15 09:19:03

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym napisalem wyraznie:
"Pamietaj, cokolwiek robisz organizm lubi zmiany ale piramidalne."

"cokolwiek robisz" - czy to jakas odmiana treningu fizycznego, czy
dieta, czy lekarstwa, kuracje roznego typu.. etc.

10. Data: 2006-03-15 11:26:05

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisał w wiadomości
> Na logike: Piramidalnie oznacza stopniowe zwiekszanie, lub zmniejszanie. A
> nie nagly mega skok!

Wtrącę się ;)
W nielogicznym słowniku napisano tak:
piramidalny
1. <podobny do piramidy; mający kształt ostrosłupa lub stożka>
Piramidalna budowla.
Piramidalny szczyt górski.
2. pot. <olbrzymi, kolosalny, nadzwyczajny, niezwykły>
Piramidalne kłamstwo, głupstwo.

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=43850
Zwróć uwagę zwłaszcza na punkt 2. :)

Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******

Ciastko ile kalori
Dieta a samopoczucie
Na portalu Gazety utworzono nowe forum dla osob chorych
Odchudzanie w internecie
Epidemia otyłości