Dieta a samopoczucie

1. Data: 2006-03-13 10:59:40

Temat: Dieta a samopoczucie
Od: "Ewa" <E...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jezli zmienie moj jadlospis i przestane sie obzerac,zaczne jesc glownie
warzywa owoce ,cieme pieczywo,biale mieso to poprawi sie samopoczucie ,bede
miala wiecej energi?

2. Data: 2006-03-13 11:23:43

Temat: Re: Dieta a samopoczucie
Od: d...@i...pl (DiMU) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Ewa,

W Twoim liście datowanym 13 marca 2006 (11:59:40) można przeczytać:

> [...]
E> warzywa owoce ,cieme pieczywo,biale mieso to poprawi sie samopoczucie ,bede

pytanie :)
samo niejedzenie na noc powinno Ci dostarczyc energii, bo organizm nie
bedzie musial sie zajmowac trawieniem w trakcie snu. Ale jesli
chodzi o tzw. "ocipienie wiosenne" to sugeruje jednak magnez,witaminy i
multisal :)

--
Pozdrowienia,
DiMU

-------------
Opatentowal majtki z golfem.
KIM JEST STEFAN?!? | http://www.stefan.pl/

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

3. Data: 2006-03-13 14:34:35

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <E...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy jezli zmienie moj jadlospis i przestane sie obzerac,zaczne jesc
> glownie warzywa owoce ,cieme pieczywo,biale mieso to poprawi sie
> samopoczucie ,bede miala wiecej energi?
> Pozdrawiam

uprawianie sportu da ci wiecej energii proponuje choc by rower po 1 godzinie
dziennie w tepie nie przekraczajacym 70% maxymalnego twojego rytmu serca ,
po 1 miesiacu bedziesz wbiegala po schodach a nie sie silmaczyla z
wysilkiem po nich !!1

ja tak mialem teraz przez zime znowu mi ciezko :)

--
Niedzwiedz
Klub Motocyklowy GRYF | www.gryf.riders.pl

4. Data: 2006-03-13 19:02:52

Od: "Damian" <E...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> samo niejedzenie na noc powinno Ci dostarczyc energii, bo organizm nie
> bedzie musial sie zajmowac trawieniem w trakcie snu.

Dziwny tok rozumowania. :)

5. Data: 2006-03-13 20:20:46

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian" <E...@p...fm> napisał w wiadomości

> Dziwny tok rozumowania. :)

;) A zobacz ile energii może dać niejedzenie na dzień, bo organizm nie
będzie musiał zajmować się trawieniem podczas pracy !!

--
"Otoz za sprawa diety wegetarianskiej (bo czegoz by innego?) pozbylem sie
lupiezu, wyleczylem jaskre, nerwice serca oraz wrastajace paznokcie." Marcin

6. Data: 2006-03-13 23:21:00

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa napisał:

> Czy jezli zmienie moj jadlospis i przestane sie obzerac,zaczne jesc glownie
> warzywa owoce ,cieme pieczywo,biale mieso to poprawi sie samopoczucie ,bede
> miala wiecej energi?

W duzym skrocie: Energie organizm czerpie najpierw z pozywienia, z
wegli. Jesli ograniczysz wegle to bedziesz miala mniej energii do zycia.
W poczatkowym okresie mozesz miec slabosci. I odurzenie zmiana diety. Ja
np. bardzo zle znosze wszelkie skoki w diecie. Organizm potrzebuje ponad
20 tygodni aby zaakceptowac (przyzwyczaic sie) ze energie ma pobierac z
tkanki zapasowej. Kolejna rzecza sa kcal z pozywienia, w zaleznosci od
tego jak sobie dobierzesz diete - tego nie napisalas, wiec ciezko tez
cos powiedziec. Nie napisalas tez co jadlas i w jakich ilosciach do tej
pory.

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

7. Data: 2006-03-14 07:42:50

Temat: Re[2]: Dieta a samopoczucie
Od: d...@i...pl (DiMU) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Damian,

W Twoim liście datowanym 13 marca 2006 (20:02:52) można przeczytać:

D> Dziwny tok rozumowania. :)

Dlaczego? moj kumpel, ktory zajmuje sie dietetyka tez mowi to samo.
jak organizm w czasie snu nie trawi zarcia, ktore sie wpycha przed
spaniem, moze wypaczac i lepiej funkcjonuje następnego dnia. a niby
dlaczego sie mowi, ze nie wolno jesc po 21, a wg innych ze nie mniej
jak 2 godziny przed snem?

--
Pozdrowienia,
DiMU

Ukonczyl zaoczne przedszkole, z wyroznieniem!

8. Data: 2006-03-14 07:43:39

Od: "Magda" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

fajne zdjęcia !!
pozdrawiam Magda

9. Data: 2006-03-14 08:34:21

Od: "mrówka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> samo niejedzenie na NOC powinno Ci dostarczyc energii, bo organizm nie
> bedzie musial sie zajmowac trawieniem w trakcie snu. >

To jest niestety prawda, jeżeli opychamy się na NOC to nasz organizm, wtedy
kiedy my śpimy, musi walczyć z trawieniem tego co wrzuciliśmy w siebie przed
snem, w efekcie my śpimy a nasz organizm pracuje zamiast odpoczywać. No
chyba nikt nie ma wątpliwości że jeżeli by człowiek pracował 24 godziny to
nie miał by więcej energi tylko mniej tak samo jest z organizmem, nasz
organiz też potrzebuje SNU.
pozdrawiam
Karolina

10. Data: 2006-03-14 10:25:26

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> fajne zdjęcia !!
> pozdrawiam Magda

dziekuje :)

--
[...]

Na portalu Gazety utworzono nowe forum dla osob chorych
Odchudzanie w internecie
Epidemia otyłości
dieta, odzywianie sie po ciazy
Zaczalem Atkinsa i w zwiazku z tym mam kilka pytan