Zaczalem Atkinsa i w zwiazku z tym mam kilka pytan

1. Data: 2006-03-05 11:46:35

Temat: Zaczalem Atkinsa i w zwiazku z tym mam kilka pytan
Od: "inż.Mamoń" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jako, ze malo sie znamy, powiem kilka slow o sobie ... ;)
Bardzo mi przykro, jestem Mamoń - inż.Mamoń
Zawsze bylem korpulentny i w sumie nigdy mi to specjalnie nie
przeszkadzalo, ale ostatnio jakos mnie co raz wiecej, wiec
postanowilem sie za siebie wziac (prawdziwym powodem jest to, ze
przestalem sie miescic w motocyklowe ubranko, ale ciii ... ;) )
Wybralem Atkinsa, poniewaz polecilo mi ja sporo osob, a przede
wszystkim jest to jedyna dieta, ktora jestem w stanie utrzymac przy
mojej slabej_silnej woli.
Startuje z pulapu 120kg przy 178cm wzrostu, wiec mam co zrzucac
Aktualnie jestem 3 dzien na diecie, nie sprawdzalem jeszcze paskiem,
czy osiagnalem juz poziom ketozy. Nie wiem, czy to efekt placebo, ale
czuje sie nieco bardziej "zwarty" i jakby pasek troche luzniejszy sie
zrobil;) W zaszedzie powinienem sie cieszyc, bo oznaczloby, ze ma
niska odpornosc metaboliczna. Pozyjemy - zobaczymy.
Ale ja nie o tym... ;)
Pytania kieruje do osob, ktore stosowaly/stosuja ta diete - chodzi mi
o konkretne rozwiazania.... Przekopalem juz archiwum, ale wszystkiego
nie znalazlem
1. Koszty. Ja piernicze, strasznie droga ta dieta! Czy jest jakis
zgodny z dieta zapychacz? Czy apetyt rzeczywscie spada wraz z czasem?
Bo jak bede tyle przezeral drogich w sumie produktow, to taniej
wyjdzie kupic mi nowe ubranko na motocykl ;)
2. Kawa. Niby nie polecana... Ale, ja budze sie dopiero po kawie.
Wypijam jedna, czarna, mocna. Bez wiekszego bolu zrezygnowalem ze
slodzenia...
3. Guma do zucia. Pracuje z klientami, wiec zalezy mi na swiezym
oddechu. Wiem, ze jedna drazetka ma ok.1g weglowodanow. Czy jakos
inaczej wplywa negatywnie na diete?
4. Czy ma ktos moze w formie elektronicznej tabele z iloscia
weglowodanow? Bede wdzieczny za podeslanie
5. Kazdy przepis na posilek mile widziany ;)
6. Alkohol. A w szczegolnosci piwo;( To chyba najwieksza wada Atkinsa.
Czy sa jakies sposoby na obejscie tego zakazu? Jak alkohol wpywa na
skutecznosc diety? Pytam, bo okazalo sie, ze za tydzien mam wyjazdowa
impreze i na trzezwo bedzie mi "nieco niezrecznie" wsrod nawalonej
gawiedzi. Zakladam, ze zostaje przy trunkach niskoweglowodanowych:
czerwone wino, whisky, ew. wodka...
7. W podrozy. Co polecanie jako posilek w podrozy? Mam na mysli cos
niebrudzacego, cos co nie bedzie wymagalo szczelnie zamknietej
miseczki i widelca. Taki bliski odpowiednik kanapki. Jestem w Fazie
Wprowadzajacej i chcialbym ja jak najdluzej utrzymac.
8. "Oszukiwanie". No coz, na pewno zdarza sie sytuacje, w ktorych nie
bede mogl utrzymac diety. Jak organizm na to reaguje i jak dlugo trwa
dochodzenie do stanu ketozy?
9... I wszystkie inne porady, ktore wpadna Wam do glowy ;)

--

Pozdrawiam służbowo

inż.Mamoń
ST1100
t...@w...pl
Motocykliste zrozumie jedynie pies wystawiajacy pysk za okno jadacego
samochodu.

2. Data: 2006-03-05 12:34:38

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *inż.Mamoń* pisze:

> 3. Guma do zucia. Pracuje z klientami, wiec zalezy mi na swiezym
> oddechu. Wiem, ze jedna drazetka ma ok.1g weglowodanow. Czy jakos
> inaczej wplywa negatywnie na diete?
Skoro pracujesz z ludźmi to musisz brać pod uwagę, że mogą poczuć,
że wpadłeś w ketozę. Moja dziewczyna poczuła... ;-)

--
( . '">
) L_

3. Data: 2006-03-05 13:44:51

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

inż.Mamoń wrote:

> 4. Czy ma ktos moze w formie elektronicznej tabele z iloscia
> weglowodanow? Bede wdzieczny za podeslanie

na www.jedzdobrze.pl jest:

- do pobrania program Dr.Dietman, który zawiera informajcę o ponad 1700
produktów - zawartość białek, węglowodanów, tłuszczów, witamin,
minerałów, IG ... program doskonale nadaje się do sprawdzania odżywiania
- podaje łączne spożycie składników pokarmowych, pokazuje kiedy i od
czego można tyć i wielel innych ciekawych informacji. (niestety ok. 50Mb
do pobrania)

- pozycja "Tabele wartości odżywczych" z (prawie) tą samą bazą co w
programie ( http://www.jedzdobrze.pl/Tablenew/ )

zapraszam

murek

4. Data: 2006-03-06 14:10:38

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Startuje z pulapu 120kg przy 178cm wzrostu,

ja zaczynalem z 128 przy 191cm spadlem do 95 obecnie 98-102 (zima)

> [...]
> 1. Koszty. Ja piernicze, strasznie droga ta dieta! Czy jest jakis zgodny z
> dieta zapychacz? Czy apetyt rzeczywscie spada wraz z czasem?

tak ja jadlem parowki jajka i mieso troche warzywek ale potem chce sie mniej
moj ulubiony posilek to ser topiony i kefir w pracy potem bylem syty dlugo
ja wyliczylem ze okolo 150-200 pln miesiecznie tylko dla ciebie ale ja duzo
ryb i serow jadam

> 2. Kawa. Niby nie polecana...

ja tam pilem i pije 3 dziennie nie bylo wplywu

> 3. Guma do zucia.

spoko bez problemu

> 5. Kazdy przepis na posilek mile widziany ;)

ja jadalem kurczaka smazonego z brokulami,brukselka, kaspusta,itp
ryby, sniadania to parowki , jajecznica i do tego zolty ser pomidor itp
raczej wystarczy sie przyzwyczaic i nauczyc co ma duzo wegli

> 6. Alkohol. A w szczegolnosci piwo;( To chyba najwieksza wada Atkinsa.

i to prawda jak piwko to efekty slabe byly wiec w pierwszych kilku
miesiacach wino wytrawne pilem (potem strasznie lep bolal ale co tam :)
potem juz tak po -20 kg piwko co zlocie (co weekend)

> 7. W podrozy. Co polecanie jako posilek w podrozy? Mam na mysli cos
> niebrudzacego, cos co nie bedzie wymagalo szczelnie zamknietej miseczki i
> widelca.

ja jadlem rybe w oleju w podrozy ale czasem nie dalo sie uniknac jedzenia
pizzy ;)

> 8. "Oszukiwanie". No coz, na pewno zdarza sie sytuacje, w ktorych nie bede
> mogl utrzymac diety. Jak organizm na to reaguje i jak dlugo trwa
> dochodzenie do stanu ketozy?

zmien sposob myslenia kogo oszukujesz ? nie ma oszukiwania wbic trzeba sobie
do glowy ze chlebek jest be
ale jesc chlebek jak nie ma co innego a ty czujesz ze dawno nic nie jadles
;)

> 9... I wszystkie inne porady, ktore wpadna Wam do glowy ;)

Rower !!!! wtedy male grzeszki sa wybaczalne ja jezdzilem okolo 25 km
dziennie (po zakonczonej diecie czyli jak wazylem okolo 96-98 kg) kupilem
pulsometr i rower w dehatlonie i jezdzilem po godzinie dziennie od sierpnia
do pazdzienika (nie chudlem ale wszystkie spodnie ktore kupilem po diecie
spadaly mi z tylka) czyli tracilem tkanke tluszczowa ale bez wyrazniej
straty masy .

inne rady ja zaczelem w lutym 2004 w lutym 2005 zrzucilem 30 kg , od lutego
2005 do dzis jem to na co mam ochote ale tylko w weekendy lub jakies swieta
w tygodniu :)
tak do dzis nie slodze,nie jem ryzu ,ziemiakow, kasz, makaronow itp nie jem
chleba ciast i slodyczy
przewaznie od poniedzialku do piatku :)

wsprod pozytywnych rzeczy ktore mnie spotkaly po zrzuceniu 30 kg :

-poprawa stanu psychicznego przywrocona wiara w siebie
-rzucilem palenie , mialem sile wziac sie za rower (mialem wewnetrzna sile i
chec by to zrobic)
-padam ryjkiem w stol jak wypije wiecej niz cwiartke wodeczki lub 5 piwek
(kiedys i 12 browarkow lub 0,75 na glowe to nie bylo problemu teraz jest)
nie ta masa juz ;)
-ubrania motocyklowe wszystkie sprzedalem bo byly za duze :)

> inż.Mamoń
> ST1100
> t...@w...pl
> Motocykliste zrozumie jedynie pies wystawiajacy pysk za okno jadacego
> samochodu.

Niedzwiedz
Klub Motocyklowy GRYF | www.gryf.riders.pl
Suzuki VL1500LC zaawansowany sprzet mysliwski
Fuji S3 PRO + 20mm,35mm,50mm,85mm+sb600+START 66S
Moja Fotogaleria http://fotomisio.domeczek.pl
Moja Strona Motocyklowa www.motocykle.domeczek.pl

5. Data: 2006-03-06 14:16:27

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

acha ze by nie bylo ze klamalem :) w tych samych gaciach motorowych :)

http://fotomisio.domeczek.pl/a.jpg

6. Data: 2006-03-06 14:41:11

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *Niedzwiedz* pisze:

> sniadania to parowki
Bezwartościowy zapychacz.

Ps. Gratuluje efektów.

--
( . '">
) L_

7. Data: 2006-03-06 14:45:23

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bezwartościowy zapychacz.

widzisz ja sie wychowalem na parowkach (i bardzo lubie )a na diecie jadalem
te z indykpola pakowane
fakt ze zapomnialem o kielbasie gotowanej zamiast parowek :)
no i o szuszonej kielbasie jako jedzenia na podroz

8. Data: 2006-03-06 14:52:49

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta

> widzisz ja sie wychowalem na parowkach (i bardzo lubie)
I to mogło wywołać Twoje nawyki żywieniowe w późniejszym okresie.

Nie chcę arbitralnie twierdzić, że wszelkie parówki są be.
Ale takie mam właśnie o nich zdanie na podstawie informacji
od 2 producentów, którzy byli kiedyś Klientami firmy w której
pracowałem. Dobra parówka = dobre przyprawy. Reszta równie
dobrze może składać się ze przerobionego gówna, skórek,
emulsji, zmielonych chrząstek, białka sojowego. Gówno w tym
składzie jest opcjonalne i nie jest jak sądzę zawsze dodawane.
;-)

--
'''..\
< _| (

9. Data: 2006-03-06 15:10:59

Od: "inż.Mamoń" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

***Czesc

Niedzwiedz wrote:

> [...]
> bylem syty dlugo ja wyliczylem ze okolo 150-200 pln miesiecznie
> tylko
> dla ciebie ale ja duzo ryb i serow jadam

***Ja rowniez.

> zmien sposob myslenia kogo oszukujesz ? nie ma oszukiwania wbic
> trzeba sobie do glowy ze chlebek jest be
> ale jesc chlebek jak nie ma co innego a ty czujesz ze dawno nic nie
> jadles ;)

***Specjalnie napisalem w cudzyslowiu ;)

> Rower !!!!

***Hmm... Moze byc i rower ;) W ziemie sporo na nartach jezdze -
srednio 2 razy w tygodniu jestem na stoku.
A na deskach, to ja sie lubie wyzyc ;)

> [...]
> dziennie (po zakonczonej diecie czyli jak wazylem okolo 96-98 kg)
> kupilem pulsometr i rower w dehatlonie i jezdzilem po godzinie

***Moj starszy ma orbitreka, ale to kurna strasznie nuuudne jest :(

> [...]
> jakies swieta w tygodniu :)
> tak do dzis nie slodze,nie jem ryzu ,ziemiakow, kasz, makaronow itp

***Wlasnie o to mi chodzilo. Plana jest taka, zeby jak najdluzej
wytrzymac w Fazie Wprowadzajacej = duzy spadek masy (mam nadzieje). A
potem jakos dostosowac diete do warunkow zyciowych...

> wsprod pozytywnych rzeczy ktore mnie spotkaly po zrzuceniu 30 kg :
>
> -poprawa stanu psychicznego przywrocona wiara w siebie

***Na to licze

> -rzucilem palenie , mialem sile wziac sie za rower (mialem
> wewnetrzna
> sile i chec by to zrobic)

***Mam nadzieje, ze energia rowniez zacznie mnie roznosic. Na dzien
dzisiejszy (4 dzien diety) nie czuje specjalnych zmian w samopoczuciu.
Troche lepiej sypiam i nieco ciezej mi sie wstaje.

> -padam ryjkiem w stol jak wypije wiecej niz cwiartke wodeczki lub 5
> piwek (kiedys i 12 browarkow lub 0,75 na glowe to nie bylo problemu
> teraz jest) nie ta masa juz ;)

***LOL! Ja po 6 juz nieco placze sie w zeznaniach

> -ubrania motocyklowe wszystkie sprzedalem bo byly za duze :)

***Sie paskiem sciagnie ;)
Zaczekam tylko z zakupem cienkich spodni

10. Data: 2006-03-06 18:50:31

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to fajow !! wiec zaczynaj jak bedziesz mial pytania to pisz

kup wage i co jakis czas sie waz i mierz ja zmierzylem sobie i brzucho i
luda i kalte no i wage
i potem sobie odpisywalem po 2 tyg np -1 kg :) (motywowalo)
a raz na miesiac sie znowu mierzylem (np -2 cm w pasie )

taka tabela dawala mi sile i motywacje :) al bylo cizko 2 tygodnie masa nie
spadal np.

acha i pij 1,5-2 litry wody dziennie zwyklej wody i kup witaminki i wcinaj
tez :)

--
Niedzwiedz
K.M GRYF | http://www.gryf.riders.pl

preparat anry
brzuszki
gazeta: "Codziennie piję oliwę z oliwek i jem ryby"
zobacz przepisy na Pizzę
Oryginalne przepisy na pizzę z Pizza Hut i skrzyd.z KFC